شرکت اپل تولید آیفون 11 در هند را آغاز کرد

رسانه کلیک - شرکت اپل تولید آیفون 11 را در کارخانه شرکت فاکس‌کان در کشور هند آغاز کرد تا کمی از وابستگی خود به کشور چین را کاهش دهد. 

شرکت اپل تولید آیفون 11 در هند را آغاز کرد

پیرو برنامه‌ای به نام «Make in India» که دولت این کشور آغاز کرده است، شرکت اپل تولید گوشی هوشمند جدید خود یعنی آیفون 11 را در کارخانه‌ فاکس‌کان در هند آغاز کرد.

شرکت ال در گذشته نیز تولیداتی در کشور هند داشت؛ اما محصولات پرچم‌دار و درجه یک خود را در این کشور تولید نمی‌کرد. سال گذشته نیز مونتاژ گوشی‌های آیفون XR را در هند انجام داد؛ اما امسال قصد دارد گوشی آيفون 11 را در این کشور تولید کند.

قطعا این موضوع باعث می‌شود که قیمت آیفون ۱۱ در بازارهای هند کاهش پیدا کنند و مردم این کشور بتوانند با قیمت کمتری آن را خریداری کنند. گزارش‌های حاکی از آن است که به احتمال زیاد شرکت اپل، تولید آیفون‌های SE 2020 خود را نیز در این کشور آغاز کند.

بسیاری از تولیدکننده‌های تلفن همراه سعی دارند محصولات خود را در کشورهای به جز چین آغاز کنند تا به یک کشور وابسته نباشند. چند روز گذشته نیز اعلام شده بود ک نسل جدید ایرپادهای اپل در ویتنام تولید خواهند شد.

در سال جدید نیز باید منتظر چهار مدل جدید گوشی‌های آیفون ۱۲ اپل باشیم که به احتمال زیاد در ماه سپتامبر از آن‌ها رونمایی خواهد شد.

ارسال نظر