شرکت فوجیتسو ، دورکاری کارمندان خود را دائمی کرد

رسانه کلیک - شرکت فوجیتسو اعلام کرده که قصد دارد فضای اداری خود در ژاپن را نصف کند و ساعت‌ های کاری انعطاف‌‌پذیر و دورکاری از خانه را برای همه کارمندان خود امکان‌پذیر کند. 

شرکت فوجیتسو ، دورکاری کارمندان خود را دائمی کرد

شرکت فوجیتسو اعلام کرده که می‌خواهد شرایط کاری خود را با همه‌گیری ویروس کرونا وفق دهد و به همین دلیل قصد دارد فضای اداری خود در ژاپن را ۵۰ درصد کاهش دهد. به همین منظور، این شرکت یک برنامه کاری عالی و انعطاف‌پذیر به نام «تغییر کاری زندگی» برای ۸۰ هزار کارمند خود ترتیب داده است. در این برنامه، ساعت کاری کارمندان انعطاف‌پذیر می‌شود و دورکاری از خانه برای همه کارمندان امکان‌پذیر و تبدیل به یک استاندارد می‌شود.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد این روش جدید آن‌ها می‌تواند باعث افزایش خلاقیت و کارایی کارمندان شود و از طرفی با شرایط جدید جامعه سازگار است و می‌تواند به آن کمک کند.

در طرح جدید شرکت فوجیتسو ، کارمندان برای همیشه به طور دورکار به فعالیت خود ادامه می دهند تا سبک کاری مناسب برای خود را پیدا کنند و با توجه به محتوای شغلی، نقش کسب وکاری و سبک زندگی خود بتوانند بیشترین استفاده را از زمان خود بکنند. همچنین در این طرح، انتخاب محل کار برای کارمندان اختیاری است و می‌توانند خانه یا اداره را برای انجام دادن وظایف خود انتخاب کنند.

به اعتقاد فوجیتسو ، دادن اختیار بیشتر به کارمندان باعث می‌شود که عملکرد آن‌ها بهبود پیدا کند و در نهایت رشد و سودآوری سازمان بیشتر شود.

ارسال نظر