شرکت مخابرات کارت زرد گرفت!
رسانه کلیک - معاون امور پستی، ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری از ابلاغ اخطار و نشان دادن کارت زرد به شرکت مخابرات ایران برای اختلال در مراکز پاسخگویی و سامانه ۲۰۲۰ خبر داد.
به گزارش سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، مجید حقی گفت: «در پی بازرسیهای ویژه و انجام تستهای اتفاقی از مراکز تماس و سامانه ۲۰۲۰ شرکت مخابرات ایران، متاسفانه بهرغم اخطارهای قبلی مبنی بر بهبود وضعیت پاسخگویی سیستم پشتیبانی این شرکت، مشخص شد سامانههای شارژینگ و فنی شرکت مخابرات ایران در پایان هر ماه و همچنین ابتدای ماه بعدی با مشکل مواجه میشود.»
وی افزود: «مشکلات سامانههای مخابرات باعث بالا رفتن حجم تماسها در مراکز تماس ۲۰۲۰ شده و نارضایتی مصرف کنندگان را به دنبال داشته است.»
معاون رگولاتوری با اشاره به بروز مشکل اختلال در سامانههای شرکت مخابرات از ابتدای هفته جاری گفت: «بررسیها نشان میدهد حتی کاربران و تماس گیرندگان با مرکز پشتیبانی ۲۰۲۰ این شرکت تا ۲۰ دقیقه پشت خط منتظر میمانند و در هنگامی که در صف انتظار هستند، تماسهای آنها بدون دلیل قطع میشود.»
حقی درباره اقدام رگولاتوری در مواجهه با چنین مشکلی تصریح کرد: «در پی بروز این مشکلات، به شرکت مخابرات ایران اخطار لازم داده شده و این شرکت موظف شده است در سریعترین زمان برای رفع اختلال اقدام کند. در غیر این صورت بر اساس پروانه صادره با شرکت مخابرات برخورد خواهد شد.»
وی تاکید کرد: «به مردم اطمینان میدهیم که رضایت آنها در اولویت اول رگولاتوری بوده و درباره این موضوع هیچ اغماضی نخواهیم کرد.»
نظرها