نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید!

رسانه کلیک - هفته پیش خبری مبنی بر هدیه 200 لپ‌تاپ توسط وزیر جوان به نهاد ریاست جمهوری منتشر شد. جهرمی امروز در این رابطه پستی در اینستاگرام خود منتشر کرد.

نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید!

وزیر ارتباطات در رابطه با هدیه 200 لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران گفته بود که این مورد را پیگیری خواهد کرد. او در این خصوص امروز در صفحه اینستاگرام خود با انتشار عکس سه نامه نوشت:«شفاف سازی در برابر فیک‌نیوز! من که با مردم مطلب پنهان و محرمانه‌ای ندارم. گفته بودند «جهرمی ۲۰۰ تا لپ‌تاپ به نهاد ریاست جمهوری هدیه داده است!». دروغ محض برای پوشاندن فسادهای خود! من هیچ اطلاعی نداشتم. خواستم که به جدیت پیگیری کنند. امروز مسئول مربوطه نهاد نامه زد و عذرخواهی کرد. از مدیرعامل همراه اول که تجهیزات داده بود خواستم دیگر تکرار نشود و آن تجهیزات برای هوشمندسازی مدارس سیستان و بلوچستان به کار گرفته شود.

همه می‌دانند که درباره‌ #حق‌الناس با کسی تعارف ندارم! با این تهمت‌های ناروا نمی‌توانید ذهن مردم را از واقعیت‌های فسادها منحرف کنید. اصلا من #قاتل_بروسلی، اما هم #پایان_وس و دزدی‌های ارزش افزوده را پیگیری می‌کنم و هم آن ۵۰۰۰ میلیارد تومانی که در واگذاری مخابرات از مال مردم که معلوم نیست تکلیفش چه شده! راستی، تازه اول کار است!»

در بررسی این نامه ها دیده می شود اولین نامه در تاریخ ششم مهرماه به مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار زده شده با این مضمون: «به تبعیت از نظر وزیر ارتباطات برای جلوگیری از هرگونه فرآیند مشابه و تامین تجهیزات از منابع دیگر، از پذیرش حمایت آن شرکت پوزش می‌طلبیم و درخواست می‌شود نماینده‌ای به منظور عودت تجهیرات معرفی کنید.»

در قسمتی از نامه بعدی که همان روز از سوی شرکت ارتباطات سیار به دفتر وزیر ارتباطات ارسال شده، آمده است: «از آن جا که دسترسی به حضرتعالی میسر نبود، موضوع از طریق حوزه وزارتی پیگیری شد و پاسخ استمزاج این بود که در صورت وجود روال قانونی در شرکت ارتباطات سیار، بلامانع است. بدینوسیله از شرایط مستحدثه عذرخواهی نموده و نامه استرداد تجهیزات مذکور به شرکت ارسال شد.»

ارسال نظر