شماری از طلاب حوزه خواستار بازداشت آذری جهرمی و فیروزآبادی شدند!

رسانه کلیک - ۴۰۰ نفر از اساتید، طلاب و فضلای حوزه های علمیه از ۶۵ شهر کشور طی نامه‌ای از رییس قوه قضائیه خواستند - به تعبیر آنها - عاملان ولنگاری فاجعه بار فضای مجازی کشور، آقایان آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی را بازداشت و محاکمه کند.

شماری از طلاب حوزه خواستار بازداشت آذری جهرمی و فیروزآبادی شدند!

به گزارش روز سه شنبه مرکز خبر حوزه در این نامه که همچنین به امضای شورای هماهنگی گروه های فرهنگی حوزه، مجمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم رسیده، آمده است: امام خامنه ای در سخنرانی ابتدای سال خود، فضای مجازی را ازجمله عرصه هایی معرفی کردند که قوت پیدا کردن درآن حیاتی است؛ بدیهی است تحقق این مهم وظیفه نهادهای مسئول است و البته این اولین بار نیست که معظم له این مطالبه را ازمسئولان مطرح کرده اند.

نامه حاکیست: ایشان با معرفی فضای مجازی غیر استاندارد کنونی به عنوان قتلگاه نوجوانان و جوانان که منطقه عظیمی از آن دردست دشمن است و دارد به کشور ضربه میزند، متولیان این عرصه را موظف به تاراندن دشمن از فضای مجازی کرده اند.

نامه ادامه یافته است: همچنین با تشبیه فضای مجازی معیوب کشور به سلاح شیمیایی می فرمایند: «امروز از تلویزیون، از رادیو، از اینترنت، از شبکه‌ های اجتماعی، از انواع و اقسام وسایل فضای مجازی، علیه افکار عمومی ما استفاده میشود؛ این را کسانی که مسئولیّت این بخش از کشور را -بخش ارتباطات را- دارند، درست توجّه کنند. ما درجلسات حضوری هم به اینها تذکّر داده‌ایم، تأکید کرده‌ایم، حالا هم میگوییم؛ توجّه کنند که آنها ابزاری نشوند برای اینکه دشمن راحت بتواند سلاح شیمیایی خودش را علیه این مردم به کار ببرد! وظیفه‌ی خودشان را بدانند و با جدّیّت عمل کنند.»

در این نامه آمده است: عملکرد دشمن پسند متولیان فضای مجازی نسبت به عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات، از موضوعاتی است که مورد انتقاد رهبر انقلاب قرار گرفته است: «در مسئله‌ی فضای مجازی، آنچه از همه مهم‌تراست، مسئله‌ی شبکه‌ی ملّی اطّلاعات است. متأسّفانه در این زمینه کوتاهی شده، کاری که باید انجام بگیرد، انجام نگرفته؛ این[طور] نمیشود.»

نامه حاکیست: متاسفانه گلایه‌ی صریح معظم له از وزارت ارتباطات و شورای عالی فضای مجازی درجلسه ی عمومی نیز، نتوانست این نهادها را ملزم به انجام وظائف قانونی خود کند؛ مواضع و عملکرد فاجعه بار دبیر شورای عالی فضای مجازی و وزیر ارتباطات گویای آن است اساسا این دو مسئول، اعتقادی به سر و سامان یافتن فضای مجازی کشور ندارند.

در این نامه آمده است: برخی از تخلفات و کوتاهی های صورت گرفته نهادهای مذکور بدین شرح است: عدم راه اندازی شبکه ملی اطلاعات به عنوان ضروری ترین زیرساخت ارتباطی کشور با وجود تصریح قانونی و تاکیدهای چند باره رهبر معظم انقلاب نسبت به آن، حمایت زیرساختی عجیب از شبکه های مجازی خارجی همچون تلگرام و اینستاگرام،‌ سنگ اندازی های فراوان در مسیر رشد و توسعه پیام رسان های داخلی که خود مثنوی هفتاد من کاغذ است، حاکم کردن افراد بی سواد بر ذهن و دل جوانان مسلمان در فضای اینستاگرام.

نامه ادامه یافته است: وابسته کردن غالب خدمات و سرویس های فضای سایبری کشور به دشمن، توسعه فضای مجازی بر خلاف منافع مردم و کشور بر مدار منافع هزاران میلیاردی انحصاری خرید و فروش پهنای باند خارجی برای دولت،‌ شائبه تقسیم کار مسئولان با استکبار!؛ رها سازی عمدی فضای مجازی کشور و درنتیجه رساندن اطلاعات حساس کشور، مردم و مسئولان به دشمن اصلی انقلاب اسلامی یعنی آمریکا و پی ریزی دقیق نقشه ها و عملیات های تخریبی نظام سلطه علیه ایران با استفاده از این اطلاعات.

نامه حاکیست: معطل ماندن فاجعه بار مطالبات و دستورات رهبر انقلاب در خصوص سامان بخشیدن به فضای مجازی کشور و حتی در مواردی مخالفت صریح با آن، توسعه فضای مجازی کشور بر اساس دستورات نظام سلطه و طبق اسناد به اصطلاح بین المللی که در حقیقت دست پخت صهیونیزم جهانی است، به مخاطره انداختن امنیت ملی از طریق بهره گیری گروه های تروریستی از شبکه های اجتماعیِ مطلقا بی ضابطه برای هماهنگی و ارتباط گیری که حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، حرم حضرت امام و مراسم رژه‌ ی نیروهای مسلح در اهواز، اغتشاشات دیماه ۹۶ و آبان ۹۷ تنها گوشه ای از آن است.

در این نامه آمده است: سلب امنیت روانی مردم که دروغ ها و شایعات فراوان این روزها در رابطه با بیماری اخیر نمونه ی کوچکی از آن است، زمینه سازی نفوذ فرهنگی با ترویج اباحه گری و قبح شکنی گناه، حمله به مقدسات دینی و ارزش های اسلامی-ایرانی، ترویج سبک زندگی غربی، ترویج بی خدایی، مسیحت، بهائیت و عرفان های کاذب و غیره.

نامه حاکیست: با توجه به موارد ذکر شده ، از جنابعالی به عنوان رئیس قوه قضائیه تقاضا مندیم در راستای عمل به وظیفه‌ی قانونی خود که همانا حمایت از حقوق عامه است، در اسرع وقت با عوامل ولنگاری فضای مجازی کشور برخورد قاطعِ قضایی صورت دهید؛ آنها را بازداشت و محاکمه کنید.

نامه ادامه یافته است: بدیهی است شخص آقای فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و آقای آذری جهرمی وزیرارتباطات، متهم ردیف اول این پرونده هستند؛ این دو فرد مکررا، به نفع سرویسهای خارجی وقت کشی کرده و تعهدات خود را طی پنج سال اخیر نقض کرده و به دستورات و منویات رهبر انقلاب عمل نکرده اند؛ اسناد و مدارک تخلف های فراوان نامبردگان از قوانین کشور در اختیار است که در صورت صلاحدید در اختیار حضرت عالی قرار خواهدگرفت.

ارسال نظر