کیمیا علیزاده نماینده کشورش را شکست داد | ویدیو شکست ناهید کیانی

رقابت میان کیمیا علیزاده (در تیم پناهجویان) و ناهید کیانی (نماینده ایران) ساعت ۵:۳۰ دقیقه در سومین روز المپیک آغاز شد. پیش از شروع این مسابقه صحبت‌هایی درباره جهت‌گیری سیاسی کمیته بین المللی المپیک وجود داشت.

کیمیا علیزاده نماینده کشورش را شکست داد | ویدیو شکست ناهید کیانی

در واقع با توجه به مثبت شدن کرونای تکواندوکار شیلیایی که در وزن ۵۷- کیلوگرم باید مبارزه می‌کرد، کمیته بین المللی المپیک می‌توانست این وزن را نیز مانند سایر اوزان با حضور ۱۶ ورزشکار برگزار کند، ولی ترجیح داد لیندا آلوارز تکواندوکار کارستاریکایی را به المپیک فرابخواند تا بار دیگر شاهد مبارزه ناهید کیانی تکواندو کار المپیکی ایران و کیمیا علیزاده باشیم که تحت عنوان تیم پناهجویان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه، ناهید کیانی به مبارزه با رفیق دیرین خود کیمیا علیزاده رفت و البته، شانس با او یار نبود. کیمیا علیزاده که امتیاز قابل توجهی از زمین خوردنش گرفت، توانست ناهید کیانی نماینده کشور ایران را از این مسابقات حذف کند.

نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی

این دیدار در راند نخست با تساوی ۳ - ۳ به پایان رسید، اما در راند دوم با برتری ۴ بر یک علیزاده به پایان رسید تا دو تکواندوکار با برتری ۷ بر ۴ علیزاده، راند سوم را شروع کنند.

در نهایت، کیمیا علیزاده با نتیجه ۱۸ بر ۹ پیروز این مبارزه شد.

کیمیا علیزاده، از امتیاز قد بلندتر خود استفاده کافی برد. او در مقابل ناهید کیانی که نسبت به تکواندوکاران قد کوتاهی دارد، ابتدا امتیازاتی را جلو افتاد و سپس، با برتری قدی، به حریف کمتر فرصت امتیاز گیری داد و در عوض، خود را در حملات کیانی به زمین می‌انداخت. داور، امتیاز را به کیانی می‌داد اما با اعتراض مربی علیزاده، این امتیاز به نفع او محاسبه می‌شد. به همین ترتیب، او بازی را تا آخر مدیریت کرده و توانست برنده دیدار شود.

با این نتیجه ناهید کیانی از دور رقابت‌ها کنار خواهد رفت؛ مگر اینکه کیمیا علیزاده که در دور بعدی مسابقات باید با جید جونز قهرمان دو دوره قبلی المپیک مصاف بدهد و کار سختی پیش رو دارد، تا فینال مسابقات پیش روی کند و در این صورت ناهید کیانی در جدول شانس مجدد حضور پیدا خواهد کرد.

ویدیو بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو

عکس های مسابقه ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

کیمیا علیزاده نماینده ایران را از المپیک حذف کرد کیمیا علیزاده نماینده ایران را از المپیک حذف کرد بازی کیمیاعلیزاده و ناهید کیانی در المپیک بازی کیمیاعلیزاده و ناهید کیانی در المپیک ۲۰۲۰ توکیو کیمیاعلیزاده ناهیدکیانی را مغلوب کرد کیمیا علیزاده ناهید کیانی را مغلوب کرد نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی نتیجه بازی کیمیا علیزاده و ناهید کیانی رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده رقابت ناهید کیانی و کیمیا علیزاده

همچنین ببینید: تصویر ملی‌پوش تپانچه ایران در صفحه رسمی المپیک

منبع: خبر ورزشی

حجم ویدیو: 33.34M | مدت زمان ویدیو: 00:04:38 | دانلود ویدیو
ارسال نظر