شیائومی از گوشی هوشمند می ۱۰ اولترا رونمایی کرد

رسانه کلیک - شیائومی  پس ۱۰ سال حضور خود در بازار از گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ اولترا پرچمدار جدید خود رونمایی کرد. این گوشی مجهز به دوربین قدرتمند است و از فناوری شارژ سریع بی‌سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

شیائومی از گوشی هوشمند می ۱۰ اولترا رونمایی کرد

شیائومی می ۱۰ اولترا به صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED‌ با رزولوشن فول اچ دی پلاس، نسبت تصویر ۱۹.۵:۹ و خروجی رنگ ۱۰ بیتی مجهز شده است. روی پنل پشتی این گوشی یک دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم دیجیتال ۱۲۰ برابری وجود دارد؛ در کنار آن نیز یک سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی مشاهده می‌شود. سنسور اثر انگشت نیز زیر نمایشگر آن قرار دارد که باعث می‌شود این محصول عملکرد بهتری پر مقایسه با محصولات قبلی خود داشته باشد.

گوشی می ۱۰ اولترا دوربین اصلی چهارگانه دارد که سنسور اصلی آن ۴۸ مگاپیکسل با دریچه دیافراگم f/1.85 و لرزشگیر اپتیکال است که به وسیله دوربین پریسکوپی ۴۸ مگاپیکسلی می‌تواند با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری همراه شود. کاربران با استفاده از این دوربین‌ها می‌توانند ویدیوی 8K ضبط کنند. همچنین این گوشی هوشمند به دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۲ برابری و دوربین ۲۰ مگاپیکسلی اولترا واید با فاصله کانونی ۱۲ میلی‌متری نیز مجهز است.

این گوشی مجهز به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ است که باعث می‌شود در نسخه‌های مختلف که مجهز به ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 و ۸/۱۲/۱۶ گیگابایت رم LPDDR5 است به فروش برسد. می ۱۰ اولترا سیستم خنک‌کننده «LiquidCool 2.0» دارد. از آن‌جایی که این گوشی از سیستم شارژ بسیار سریعی دارد این مسئله بسیار مهم است.

گوشی هوشمند شیائومی می ۱۰ اولترا مجهز به سریع‌ترین فناوری شارژ این شرکت یعنی ۱۲۰ واتی Mi Turbo Charge است. این گوشی می‌تواند باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی آن را در مدت ۲۰ دقیقه به صورت کامل شارژ کند. در این دستگاه از باتری لیتیوم یونی مبتنی بر گرافین استفاده شده است. این کمپانی ادعا کرده است که پس از ۸۰۰ چرخه شارژ حدود ۹۰ درصد ظرفیت باتری این گوشی باقی می‌ماند.

شیائومی می ۱۰ مجهز به فناوری شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی است که باتری دستگاه به وسیله آن در مدت زمان ۴۰ دقیقه کامل شارژ می‌شود. علاوه بر آن این گوشی از فناوری شارژ‌ بی‌سیم معکوس ۱۰ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. می ۱۰ اولترا با رنگ‌های مشکی و نقره‌ای وارد بازار خواهد شد که جنس پنل پشتی هر ۲ رنگ آن سرامیکی است. نسخه شفاف این محصول نیز به صورت محدود وارد بازار می‌شود.

قیمت نسخه ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی می ۱۰ اولترا حدود ۷۶۰ دلار است. قیمت مدل بالاتر آن نیز با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی حدود ۱۰۰۵ دلار است. خریداران چینی تا ۲۶ مرداد ماه به این دستگاه دسترسی خواهند داشت.

ارسال نظر