شیائومی تولید مدل‌های جدید سری می میکس و تراشه‌های Surge را به تعویق انداخت

رسانه کلیک - شیائومی از به تعویق افتادن تولید مدل‌های جدید گوشی‌های هوشمند سری می میکس و تراشه‌های Surge خبر می‌دهد.

شیائومی تولید مدل‌های جدید سری می میکس و تراشه‌های Surge را به تعویق انداخت

کمپانی شیائومی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلویزیون، گجت‌های پوشیدنی در حوزه سلامت، لوازم خانگی و… فعالیت گسترده‌ای دارد. با این وجود ممکن است شرکتی به این بزرگی بخواهد در محصولات خود بازنگری کند.

لی جون مدیرعامل شیائومی، در مصاحبه اخیر خود به برخی از سوالات مانند زمان تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند سری می میکس و تراشه‌های Surge پاسخ داده است. او در ادامه گفت که تولید گوشی‌های سری می میکس متوقف شده است. تولید این سری گوشی‌ها به زمانی که کمپانی شیائومی نوآوری بیشتری به آن اضافه کند موکول خواهد شد.

از آن‌جایی که گوشی‌های سری می میکس همیشه نوآوری‌ها و ویژگی‌های خاص زیادی داشتند، این پاسخ منطقی است. اگر این کمپانی گوشی‌هایی را عرضه کند که تفاوت خاصی با محصولات گذشته ندارد، نمی‌تواند فروش بیشتری داشته باشد. با توجه به گفته‌های لی جون می‌توان گفت که گوشی‌های سری می میکس آلفا عرضه نخواهد شد.

مدیرعامل شیائومی برای توضیح می میکس گفته است این محصول به دلیل مشکلاتی که طراحی پیچیده نمایشگر آن در مرحله تولید به وجود می‌آورد نمی‌تواند به تولید انبوه برسد. گفته می‌شود شیائومی توانسته است تعداد کمی از این محصول را تولید کند اما به اندازه‌ای نیست که بتواند به نیاز بازار پاسخ دهد.

لی جون درباره تراشه‌های خانواده Surge نیز توضیحاتی ارائه کرده است. اولین مدل این تراشه در سال ۲۰۱۷ معرفی و در برخی محصولات شیائومی استفاده شد. بسیاری از طرفداران محصولات این شرکت منتظر رونمایی مدل‌های جدیدتری از تراشه‌های سری Surge بودند اما این اتفاق تاکنون نیفتاده است.

مدیرعامل شیائومی در مصاحبه خود گفته است که طراحی و تولید این تراشه متوقف نشده است. این شرکت تلاش می‌کند توانایی‌های خود را در تولید تراشه‌هایی که عملکرد بهتری دارند افزایش دهد و در آینده چندین مدل از تراشه‌های خانواده Surge را رونمایی خواهد کرد. لی جون در انتها گفت که در رویداد بزرگ شیائومی به سوالات بیشتری پاسخ خواهد داد.

ارسال نظر