شیائومی می واچ ریوالو اکتیو اواخر ماه ژوئن عرضه می‌شود

رسانه کلیک - ظاهرا کمپانی شیائومی تصمیم دارد در کنار گوشی هوشمند می 11 لایت، ساعت میان رده جدید خود یعنی می واچ ریوالو اکتیو (Mi Watch Revolve Active) را نیز به بازار بفرستد.

شیائومی می واچ ریوالو اکتیو اواخر ماه ژوئن عرضه می‌شود

شیائومی با انتشار یک پست در صفحه توییتر خود، عرضه ساعت هوشمند می واچ ریوالو اکتیو را تأیید کرد. مشخصات ساعت نیز در لینک صفحه‌ای که در پست آمده قابل دسترسی است.

ساعت جدید به GPS داخلی با قابلیت پشتیبانی از Glonass، Galileo و BDS مجهز شده است و ضربان قلب کاربر، انرژی بدن و حداکثر اکسیژن مصرفی حین انجام حرکات ورزشی را نیز مورد سنجش و نظارت قرار می‌دهد. این محصول مانند ساعت می واچ دارای دو کلید تنظیم به نام Home و Sport است.

ساعت میان رده می واچ ریوالو اکتیو احتمالا اواخر ماه ژوئن همراه با گوشی هوشمند می 11 لایت به دنیا معرفی می‌شود. این اطلاعات نخستین بار در سایت آمازون به نمایش درآمد؛ هرچند که شرکت مدتی بعد محتوا و تصویر مربوط به ساعت را حذف کرد.

در تصویر منتشر شده توسط آمازون دیدیم ساعت جدید مانند می واچ ریوالو و می واچ دارای بدنه دایره‌ای شکل بوده و قادر است به کمک سنسور SpO2 خود، سطح اکسیژن خون را اندازه‌گیری کند.

اگر سایر مشخصات کلیدی اکتیو نیز مانند می واچ ریوالو باشد، می‌توان گفت ساعت جدید مجهز به نمایشگر 1.39 اینچی امولد (AMOLED) است و از باتری 420 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

متأسفانه هنوز جزئیات بیشتری درباره می واچ ریوالو اکتیو منتشر نشده است. با این حال اگر اطلاعات فوق صحت داشته باشند، شرکت 22 ژوئن (یکم تیر) از هر دو محصول جدید خود یعنی ساعت اکتیو و گوشی می 11 لایت رونمایی می‌کند.

ارسال نظر