A1؛ محصول مشترک شیائومی و گوگل/ «اندروید وان» ارزان قیمت به بازار می آید

رسانه کلیک – شرکت‌های شیائومی و گوگل در حال برنامه‌ریزی برای تولید گوشی هوشمند جدیدی با سیستم‌ عامل اندروید One هستند و این محصول ارزان قیمت A1 نام دارد.

A1؛ محصول مشترک شیائومی و گوگل/ «اندروید وان» ارزان قیمت به بازار می آید

شرکت شیائومی که به تولید گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت و باکیفیت شهرت یافته پروژه مشترکی با گوگل را در دست دارد و این شرکت‌ها قصد دارند تا گوشی هوشمندی با سیستم‌عامل اندروید One به بازار ارائه کنند.

بسیاری از وب‌سایت‌ها به این موضوع اشاره‌کرده‌اند که گوشی هوشمند جدید این دو شرکت ویژگی‌های شیائومی Mi 5X را دارد و در واقع مدل ارزان‌تر این گوشی هوشمند با اندروید وان است.

مشارکت شیائومی و گوگل در تولید گوشی هوشمند اندروید

شرکت شیائومی رابط کاربری خود را در این گوشی هوشمند قرار نخواهد داد، گرچه اظهار داشته که اندروید وان سیستم‌عامل بسیار خوبی است.

نکته جالبی که وجود دارد، دوربین دوگانه Mi 5X است. این گوشی هوشمند دارای دوربین دوگانه باحالت نرم‌افزاری بوکه است؛ یعنی دقیقاً حالتی که در گوشی هوشمند آیفون ۷ دیده می‌شود. اگر خبرهای ارائه‌شده درست باشد و A1 مشخصاتی شبیه به Mi 5X داشته باشد، پس دوربین دوگانه این گوشی هوشمند با آیفون برابری خواهد کرد!

شیائومی در طول سال‌های فعالیت خود توانسته به‌خوبی بازار گوشی‌های هوشمند آسیا را در دست بگیرد و تاکنون هم موفق بوده است. گوشی هوشمند محصول دو شرکت بزرگ شیائومی و گوگل بدون شک اسمارت فونی با کیفیت خواهد بود.

گوگل قصد دارد تا اندروید وان را در آمریکا عرضه کند و این گوشی هوشمند با قیمتی برابر با ۲۰۰ یا ۳۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

ارسال نظر