شیائومی کمپرسور پرتابل هوا خود را در هند عرضه خواهد کرد

رسانه کلیک - شرکت شیائومی با عرضه کمپرسور پرتابل هوا خود در ۱۵ جولای در کشور هند، قصد دارد تا اکوسیستم محصولات خود در این کشور را گسترش دهد. 

شیائومی کمپرسور پرتابل هوا خود را در هند عرضه خواهد کرد

شرکت شیائومی در حال گسترش اکوسیستم محصولات خود در کشور هند است و محصول جدید خود را در تاریخ ۱۵ جولای در این کشور عرضه خواهد کرد. این محصول جدید که MIJIA نام دارد، یک کمپرسور پرتابل هوا است که در سال گذشته ابتدا در کشور چین عرضه شد. این محصول با قیمت ۳۹.۹۹ یورو در انگلستان عرضه شده است.

این کمپرسور به گونه‌ای طراحی شده است که بتوان با نازل‌های مختلفی از آن استفاده کرد. بدنه این دستگاه بسیار کوچک و فشرده است و می‌توانید آن را به‌راحتی با خود حمل کنید. ابعاد این دستگاه تقریبا ۱۲×۷×۴.۵ سانتی‌متر است. شارژر این دستگاه میکرو یو‌اس‌بی است و دامنه فشار‌ آن 0.2-10.3bar / 3-150psi است.

شارژر کمپرسور پرتابل هوا شیائومی شارژر ۵ ولت و ۲ آمپری دارد و باتری ۲۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن در کمتر از سه ساعت شارژ می‌شود. می‌توان گفت یکی از بهترین ویژگی‌های این دستگاه، صدای بسیار کم آن است و از فاصله یک متری دستگاه، صدایی کمتر از ۸۰ دسیبل شنیده می‌شود. زمانی که مخزن دستگاه کاملا پر شود، عملکرد آن به صورت خودکار متوقف می‌شود.

ارسال نظر