ارز دیجیتال شیبا اینو به کوین بیس پرو اضافه خواهد شد!

رسانه کلیک - کوین بیس پرو در یک پست بلاگ اعلام کرد که شیبا اینو و همینطور کیپ نتورک و چیلیز به‌زودی به این پلتفرم مبادله ارزهای دیجیتال اضافه خواهند شد.

ارز دیجیتال شیبا اینو به کوین بیس پرو اضافه خواهد شد!

بازار ارزهای دیجیتال کوین بیس پرو در روز 15 ژوئن اعلام کرد که مبادلات شیبا اینو (SHIB)، کیپ نتورک (Keep) و چیلیز (CHZ) در اولین زمان ممکن در این پلتفرم آغاز خواهد شد. کاربران کوین بیس پرو از همین حالا می‌توانند دارایی‌های این سه توکن خود را به این صرافی منتقل کنند.

به نقل از پست بلاگ کوین بیس پرو، هنگامی‌که عرضه کافی شیبا، کیپ و چیلیز در پلتفرم موجود باشد، جفت‌های مبادله‌ای شیبا - دلار، شیبا - تتر، چیلیز - دلار، چیلیز - یورو، چیلیز - پوند، چیلیز - تتر و کیپ - دلار در سه مرحله Post-only، Limit-only و مبادلات کامل راه‌اندازی خواهند شد.

ارز دیجیتال شیبا اینو نیز همانند دوج کوین، از روی یک نژاد سگ ژاپنی نام‌گذاری شده است که در اوایل دهه 2010 تا 2020 میلادی یک میم محبوب میان کاربران اینترنت بود. برخلاف دوج کوین، شیبا یک توکن ERC20 است، یعنی در شبکه اتریوم اجرا می‌شود.

ارزش بازار شیبا اینو بیش از 3.48 میلیارد دلار می‌باشد که آن را در رتبه 30ام ارزهای دیجیتال قرار می‌دهد. به نظر می‌رسد ارزش بازار شیبا رو به افزایش باشد. پس از انتشار خبر درج شدن آن در کوین بیس پرو، قیمت این ارز دیجیتال 33 درصد افزایش داشت و به 0.00000925 دلار رسید. این رشد ناگهانی بدون اصلاح نبود و در هنگام نوشتن این مطلب، شیبا به قیمت 0.0000086 7 در بازار مبادله می‌شود.

این قیمت از بالاترین حد 0.00003791 دلاری آن در 7 نوامبر 2020 بسیار کمتر است، اما بازهم برای این سکه که پس اینکه ویتالیک بوترین (Vitalik Buterin) خالق اتریوم، 50 تریلیون واحد آن را به خیریه داد در شرف سقوط بود، خبر خوبی است.

صاحبان شیبا، این سکه‌ها را به امید اینکه ویتالیک آن‌ها را نگه خواهد داشت به او هدیه دادند. قصدشان هم این بود که به طور غیرواقعی تعداد سکه‌های در گردش را کم کنند و این پروژه را با یک توسعه‌دهنده معتبر مرتبط کنند.

اکنون شاید شیبا دیگر به یک توسعه‌دهنده معتبر نیاز نداشته باشد. این ارز دیجیتال اکنون کوین بیس، تنها صرافی ارزهای دیجیتال درج شده در بازار بورس آمریکا را به‌عنوان حامی خود دارد!

ارسال نظر