صحبت‌های تند سرمربی استقلال علیه آذری جهرمی

رسانه کلیک - دربی معروف بین دو تیم استقلال و پرسپولیس تهران هیچ سالی خالی از حاشیه نیست و همیشه از چند روز قبل از برگزاری تا پس از انجام بازی بخش عمده‌ای از خبرهای داغ ورزشی را به خود اختصاص می‌دهد. اما دربی امسال یک حاشیه‌ی غیرورزشی هم داشت که وزیر ارتباطات را هدف قرار می‌داد و واکنشی به صحبت و ابراز نظر او در فضای مجازی بود.

صحبت‌های تند سرمربی استقلال علیه آذری جهرمی

در کنفرانس خبری که بعد از پایان بازی برگزار شد، فرهاد مجیدی بازیکن سابق تیم استقلال و سرمربی کنونی این تیم که از باخت شاگردانش در مقابل رقیب سنتی‌اش یعنی پرسپولیس شاکی بود، انتقاد تندی هم به استوری جنجالی آذری جهرمی در فضای اینستاگرام وارد کرد. وزیر ارتباطات پس از پایان بازی و با کنایه به باخت این تیم، در قالب یک استوری نوشته بود: «ولی به نظرم اون دوتا ستاره، سّیاره باشند.» و این حرف او اشاره‌ای به رقابت این تیم با پرسپولیس و سابقه حضور این دو تیم در جام ملت‌های آسیا داشت.

فرهاد مجیدی در این کنفرانس با واکنش به صحبت‌های وزیر ارتباطات گفت: «واقعاً باعث تأسف است. البته به دلیل وجود همین وزیرهاست که مملکت به این روز افتاده است. آن‌ها آنقدر شعور ندارند که بدانند قشری از طرفداران استقلال جوانانی هستند که با برد و باخت استقلال یک هفته خوشحال یا یک هفته غمگین می‌شوند. آن‌ها در چنین شرایطی می‌آیند این صحبت‌ها را می‌کنند. امیدوارم ایشان که وزیر مملکت است، سطح شعورش هم در سطح وزیری باشد.»

همچنین علی غفار مدیر رسانه‌ای باشگاه استقلال هم با اشاره به رعایت نشدن انصاف در حق این تیم، از پیگیری شکایت در خصوص این استوری خبر داده و گفت: «باشگاه استقلال قبل از دربی بیانیه داد و خواستار قضاوت عادلانه بود، اما باز هم حق باشگاه و هواداران تضییع شد. نزدیک به هفت کارشناس نظر به پنالتی روی مهدی قایدی داشتند. ظاهراً آذری جهرمی هم استوری گذاشته و کنایه به ستاره‌های استقلال هم زده است که باشگاه استقلال پیگیر آن خواهد بود.»

البته این نخستین بار نیست که محمدجواد آذری جهرمی به طرفداری از یک تیم فوتبال و اصطلاحاً کری خواندن برای تیم مقابل پرداخته است تا عنوان وزیر جوان بودنش را از طریق اعلام نزدیکی به فعالیت‌های جوانان به این نحو ثابت کند. هرچند به نظر می‌رسد این ابراز نظر او این بار خالی از واکنش نمانده است. پس از این واکنش تند روز گذشته‌ی استقلال باید منتظر بمانیم تا ببینیم این باشگاه در طرح شکایت علیه وزیر جوان چقدر جدی است و چه تبعاتی را هم برای آقای وزیر و هم باشگاه استقلال در پی خواهد داشت.

ارسال نظر