صفحه نمایش می میکس ۴ کاملا بدون حاشیه خواهد بود!

طبق شایعات منتشر شده پیرامون پرچمدار پیشِ روی شرکت شیائومی، به نظر می‌رسد صفحه نمایش می میکس ۴ طرفداران را مجذوب خود خواهد کرد. 

صفحه نمایش می میکس ۴ کاملا بدون حاشیه خواهد بود!

با نزدیک شدن به زمان رونمایی نسل جدید گوشی‌های Mi Mix شرکت شیائومی، شایعات پیرامون مشخصات این محصول پرطرفدار بیشتر می‌شود. البته هنوز زمان رسمی برای معرفی گوشی جدید شرکت چینی وجود ندارد. اما طبق پیش‌بینی‌ها، زمان تقریبی پرده برداری از این گجت ماه آگوست اعلام شده است.

پیش از این شایعه شده بود صفحه نمایش می میکس ۴ از طراحی خمیده استفاده خواهد کرد. حال در جدیدترین اخبار منتشر شده گفته می‌شود محصول پیشرو از یک نمایشگر صاف بهره خواهد برد.

طبق اطلاعات منتشر شده توسط یک افشاکننده چینی در شبکه اجتماعی ویبو، نسل چهارم گوشی‌های Mi Mix شرکت شیائومی اولین گوشی در چین خواهد بود که از صفحه نمایش هایپربولوید همراه طراحی دوربین سلفی قرار گرفته زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

هم‌چنین گزارشات دیگری نیز خبر از رزولوشن +FHD ‌صفحه تلفن هوشمند آینده شیائومی در کنار استفاده از فناوری UDC به ما می‌دهد. شایعات دیگر حاکی از آن است پردازنده مورد استفاده در این دستگاه اسنپدراگون ۸۸۸ خواهد بود.

گفته می‌شود گوشی هوشمند پیشرو از سرعت شارژ ۱۰۰ وات پشتیبانی می‌کند.

طبق اعلام لو ویبینگ، مدیرعامل شرکت شیائومی: «استفاده از فناوری UDC بهترین راه‌حل برای انتقال تجربه عالی به کاربران است.»

با این حال، فناوری دوربین زیر صفحه نمایش شیائومی در حال حاضر نسبتا به بلوغ کافی رسیده است. بعلاوه آرایش پیکسلی مورد استفاده در نمایشگر گوشی‌های این کمپانی تاثیر صفحه نمایش روی کیفیت تصاویر دوربین سلفی را بسیار بهبود بخشیده است. همچنین این شرکت با استفاده از بهینه‌سازی الگوریتم دوربین، عملکرد معمولی این بخش را بطور چشمگیری متحول کرده است.

به نظر شما تکنولوژی UDC در چه سالی امکان ارائه خدماتی بدون مشکل را برای کاربران محیا خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر