طراحی عجیب ماژول دوربین در پتنت جدید گوشی هوشمند هواوی

رسانه کلیک - پتنت جدید هواوی به یک گوشی هوشمند با نمایشگر انعطاف‌پذیر اشاره می‌کند که طراحی عجیب ماژول دوربین در پنل پشتی آن بسیار جالب است.

طراحی عجیب ماژول دوربین در پتنت جدید گوشی هوشمند هواوی

طراحی عجیب ماژول دوربین در پتنت جدید هواوی

کمپانی هواوی پتنت جدید دیگری را به نام خود ثبت کرده است که به یک گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر انعطاف‌پذیر اشاره می‌کند. اما نکته عجیب در این پتنت، طراحی عجیب ماژول دوربین است.

تصاویر نمایشی از دستگاه جدید در وب‌سایت رسمی سازمان جهانی مالکیت معنوی یا همان WIPO و همین‌طور رسانه 91mobiles قابل‌دسترس هستند. این گوشی هوشمند، دارای یک نمایشگر انعطاف‌پذیر بزرگ است که به سمت بیرون باز شده و به شکل یک تبلت کوچک درمی‌آید.

[lightgallery images="311266,311267,311268,311269,311270"]

برآمدگی قابل‌توجهی در یک سمت پنل پشتی به چشم می‌خورد که جایگاه سیستم دوربین بوده و شامل چهار مؤلفه می‌شود. درست در مقابل این برآمدگی، یک حفره در بدنه تعبیه شده است. بدین ترتیب زمانی که دستگاه بسته می‌شود، ماژول برآمده درون حفره قرار می‌گیرد. این استراتژی عجیب برای کاهش ضخامت گوشی پیشنهاد شده است.

پتنت جدید هواوی، پیکربندی خاصی را برای دوربین نمایش نمی‌دهد. به بیان بهتر، چهار دوربین مختلف ممکن است به طور عمودی و یا به صورت مربعی (2 در 2) در برآمدگی جاسازی شوند.

طراحی عجیب ماژول دوربین علاوه بر کاهش ضخامت، از لنزها در برابر آسیب‌های احتمالی حین افتادن دستگاه محافظت می‌کند. تأثیر این طراحی در ماندگاری صفحه هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است. پنل جلویی شامی یک طراحی معمولی بوده و یک لولا در قسمت وسط، وظیفه تا شدن دستگاه را بر عهده دارد.

با توجه به برآمدگی بزرگ در پنل پشتی، احتمال می‌رود که پتنت فوق به جانشین گوشی Mate Xs تعلق داشته باشد، چرا که این محصول نیز دارای ماژول دوربین بزرگ و برآمده است.

ارسال نظر