صفحه ثانویه بر روی دوربین پشتی اوپو

رسانه کلیک - اخیراً طرح مفهومی جدید اوپو در فضای مجازی منتشر شده است که نشان دهنده حضور یک صفحه نمایش ثانویه در وسط مجموعه دوربین پنل پشت گوشی است.

صفحه ثانویه بر روی دوربین پشتی اوپو

شرکت اوپو در روز های اخیر پتنت های مختلفی را در فضای مجازی منتشر کرده است اما در طرح مفهومی جدید اوپو ، ما شاهد یک طراحی جالب و عجیب هستیم که نشان دهنده حضور یک صفحه ثانویه در پنل پشتی گوشی و در وسط مجموعه دوربین های این طرح است.

این پتنت توسط اوپو در تاریخ نوزدهم ماه جاری میلادی به ثبت و انتشار رسیده است. با مشاهده این پتنت، طبق معمول در پنل جلویی دستگاه فقط یک صفحه سیاه وجود دارد.

اما با نگاه به پشت این محصول، متوجه حضور یک مجموعه دایره ای از دوربین ها میشویم که در وسط این دایره، یک صفحه ثانویه وجود دارد. طبق گزارشات منتشر شده، این صفحه نمایش کوچک به عنوان صفحه نمایش همیشه روشن و یا پیش نمایشی برای گرفتن سلفی با دوربین پشت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کاربردهای دوربین ثانویه

از دیگر کاربرد های این صفحه ثانویه میتوان به نمایش اعلانات و شمارش قدم های سپری شده اشاره کرد. یکی از نکات عجیبی که در این گوشی وجود دارد عدم حضور دوربین سلفی در پنل جلوی دستگاه است البته این می تواند نوید بخش استفاده از صفحه ثانویه به جهت ثبت سلفی ها باشد.

اما تکلیف تماس های ویدئویی چه می‌شود؟ مشخص نیست که اوپو چه برنامه ای برای حل این مسئله دارد اما یکی از راه حل هایی که کمپانی های بزرگ تولید گوشی های هوشمند درحال کار بر روی آن هستند، استفاده از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش است. بنابراین عدم حضور دوربین سلفی در این پتنت به نظر منطقی می آید.

ویژگی‌های دیگر

در مورد دیگر مشخصات این طرح مفهومی می‌توان به صفحه نمایش خمیده، حضور پورت USB-C، جایگاه سیم‌کارت، دو اسپیکر و میکروفون در بالا و پایین این گوشی اشاره کرد. جدا از طرح دایره ای دوربین پشت، این شرکت یک طرح مربعی برای مجموعه دوربین پنل پشتی این گوشی نیز منتشر کرده است.

ارسال نظر