طرح مفهومی جدید شیائومی نمایانگر یک گوشی با صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف است

رسانه کلیک - امروز در شبکه های اجتماعی طرح مفهومی جدید شیائومی منتشر شد که نمایانگر یک گوشی بدون دکمه، پورت و حاشیه با صفحه آبشاری از چهار طرف است.

طرح مفهومی جدید شیائومی نمایانگر یک گوشی با صفحه نمایش آبشاری از چهار طرف است

امروز شیائومی از یک گوشی مفهومی رونمایی کرد که صفحه نمایش آن از هر چهار طرف به صورت آبشاری است و هیچگونه حاشیه، جای پورت و دکمه ای ندارد. خمیدگی این صفحه ۸۸ درجه است. به گفته شیائومی، هدف از ساخت این طرح مفهومی، "افزایش محدوده نمایشگر تا بی نهایت" و فعال کردن "یک طراحی بدون بدنه واقعی و بدون پورت" است.

حال سوال اینجاست که طرح مفهومی جدید شیائومی چطور امکان طراحی صفحه نمایش آبشاری چهار طرفه را مهیا کرده است؟ برای اینکار شرکت شیائومی هر چهار طرف صفحه نمایش را خالی نگه میدارد و دکمه ولوم بصورت مجازی در گوشه دستگاه قرار دارد. این نوع صفحه نمایش برای کسانی که به خمیدگی صفحه نمایش گلکسی اس ۲۱ اولترا علاقه ای ندارند، کابوس به حساب می آید. البته دیدن این نوع طرح های مفهومی به معنی حضورشان در بازار نیست و اینکه چه زمانی از یک گوشی با این نوع صفحه نمایش رونمایی شود مشخص نشده است.

به گفته یکی از نمایندگان شیائومی؛ این نوع تلفن در واقع وجود دارد و آنها خودشان از آن استفاده میکنند. به گفته شیائومی؛ این نوع نمایشگر در یک گوشی، موفقیت های بی شماری در فناوری خم شدن شیشه صفحه نمایش گوشی نشان میدهد و به ادعای آنها در مجموع، ۴۶ نوع از اینگونه طراحی را شرکت شیائومی به ثبت رسانده است.

این طرح مفهومی در حقیقت ادامه رونمایی از فناوری های جذاب شیائومی است که پیرو معرفی Mi Air Charge صورت گرفته است.

این محصول یک شارژر واقعی بدون سیم است که امکان شارژ گوشی های اطراف خود را از فاصله دور دارد. همچنین در سال ۲۰۱۹ نیز شرکت شیائومی از گوشی Mi Mix Alpha رونمایی کرد که تقریبا تمام گوشی را دور تا دور صفحه نمایش آن پوشانده بود البته هیچ وقت به فروش گذاشته نشد. طرح مفهومی جدید نیز امکان دارد هیچ وقت توسط شیائومی به واقعیت تبدیل نشود.

این شرکت قصد دارد تا دوشنبه هفته آینده از جدیدترین پرچمدار خود با نام Mi 11 رونمایی کند.

ارسال نظر