طرح مفهومی جدید ویوو نشان دهنده یک گوشی تاشو متفاوت است

رسانه کلیک - گوشی های تاشو قرار است که جای تمام گوشی های هوشمند را در آینده بگیرند. طرح مفهومی جدید ویوو نشان دهنده یک طراحی جدید گوشی تاشو است.

طرح مفهومی جدید ویوو نشان دهنده یک گوشی تاشو متفاوت است

در کنار کمپانی هایی همچون سامسونگ، شیائومی و لنوو یکی از شرکت هایی که قصد دارد تا در زمینه تولید گوشی های تاشو وارد میدان رقابت شود، کمپانی ویوو است که معمولاً محصولات خاصی را روانه بازار میکند.

به نظر می‌رسد که امسال قرار است تمام این برند ها از گوشی های تاشو خود رونمایی کنند که این می‌تواند پیش‌بینی ما مبنی بر تاشو شدن گوشی های آینده را تائید کند. در این میان طرح مفهومی جدید ویوو که به تازگی منتشر شده است، نشان دهنده یک نوع گوشی هوشمند تاشو خاص است که طراحی کشیده ای دارد. این طرح توسط وبسایت لتس گو دیجیتال منتشر شده است که به گفته آنها این طرح در ماه آگوست سال ۲۰۲۰ ثبت شده و در دوازدهم فوریه امسال تائیدیه انتشار را گرفته است. این طرح مفهومی شباهتی به هیچکدام از طرح های معرفی شده تاشو به داخل، خارج و... نداشته و کاملاً متفاوت است. طراحی این گوشی که توسط ویوو انجام شده است، نشان دهنده یک محصول با صفحه نمایش بسیار کشیده است که از پایین تا میشود. البته اگر بصورت عادی به این گوشی نگاه کنید شباهتی با گوشی های تاشوی دیگر ندارد، اما زمانی که باز میشود، ظاهری عجیب و کشیده ای را به خود میگیرد. در پنل پشتی این گوشی نیز یک مجموعه دوربین پنتا دیده میشود که شامل یک لنز پریسکوپی و یک ال ای دی خاص و کشیده به عنوان فلش به چشم میخورد. تنها یک دکمه فیزیکی در بالا این گوشی وجود داشته و هیچ درگاهی برای شارژ آن مشخص نشده است که این قضیه نشان دهنده قابلیت شارژ این محصول فقط بصورت بیسیم است.

با این تفاسیر یکی از ویژگی های این گوشی را میتوان طراحی باریکتر آن نسبت به دیگر محصولات تاشو در نظر گرفت.

بطور کلی رونمایی از این دستگاه به این زودی ها اتفاق نخواهد افتاد و باید دید که چه زمان این شرکت برای تولید انبوه همچین محصولی آمادگی های لازم را خواهد داشت.

ارسال نظر