از شبانت تا مدار فیروزه‌ای همراه اول

رسانه کلیک - از جالب ترین طرح های همراه اول می‌توان به طرح شبانت، صبحانت و نامحدود شبانه اشاره کرد که در نوع خود با نام گذاری ویژه تلاش کرده در ذهن کاربران خود جا خوش کند.

از شبانت تا مدار فیروزه‌ای همراه اول

با توجه به نیاز روزانه مخاطبان، درگیری و تعاملی که با اینترنت دارند، برای استفاده بدون دغدغه، به خدماتی یکپارچه و جامع نیاز دارند. این سامانه در کنار یکپارچگی باید به نوعی شکل گرفته باشد که همه مشترکین به راحتی بتوانند با آن کار کرده و نیازشان را رفع کنند.

همراه اول با شناسایی نیاز مشترکین خود، سامانه جامعی برای ارائه خدمات اینترنتی یکپارچه مشترکان همراه اول تحت عنوان سامانه دستوری*١٠٠# تعبیه و عرضه کرده تا همراهانش به راحتی بتوانند به خدماتش دسترسی پیدا کنند.

این خدمات تحت عنوان سامانه جامع اینترنتی همراه اول چند ماه پیش عرضه شد.

در این سامانه کاربران می‌توانند بر حساب خود تسلط داشته و حسابشان را مدیریت کنند. برای مثال با شماره گیری* 100*1# وارد حساب شوند، بسته‌های یکماهه را با*100*٢# ببینند و با شماره گیری *١٠٠*۴# به بسته‌های بلندمدت دسترسی پیدا کنند.

در ادامه این طرح این روزها همراه اول تمام فیلدها و کدهای دستوری را به صورت جداگانه و در قالب یک عکس منتشر کرده است تا کاربران با دسترسی به این عکس جامع خدمات همراه اول؛ به کدهای خرید و مشاهده بافی مانده دسترسی و اشراف پیدا کنند.

از جالب ترین طرح های همراه اول می‌توان به طرح شبانت، صبحانت و نامحدود شبانه اشاره کرد که در نوع خود با نام گذاری ویژه تلاش کرده در ذهن کاربران خود جا خوش کند.

بسته‌های همراهی؛ بسته ترکیبی و صد البته بسته‌های ساعتی مدار فیروزه‌ای نیز در نوع خود جذابیت و خدمات ویژه‌ای در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد.

بسته‌های سی روزه، 7 روزه ، 1 روزه و بلند مدت همراه اول نیز با کدهای دستوری که در عکس مشاهده می کنید قابل استفاده هستند.

پیشنهاد ما به مشترکین همراه اول این است با ذخیره این تصویر در آرشیو گوشی خود، کدهای ضروری همراه اول را همیشه کنار خود داشته و در جریان روند بسته های اینترنتی خود قرار بگیرند.

ارسال نظر