طومارهایی برای اتمام وس

رسانه کلیک - زمانی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از مبلغ میلیاردی که پشت ماجرای وس دیده می شود در صحن مجلس پرده برداشت، مخالفت‌ها با این سرویس بیشتر شد و روزبه‌روز افراد بیشتری به این داستان واکنش نشان دادند.

طومارهایی برای اتمام وس

دیروز در اصفهان و بم مردم زیادی با امضا کردن طوماری از پایان وس حمایت کردند. پس از حمایتی که هفته گذشته از سوی برخی از نمایندگان مجلس در خصوص این تعطیلی‌ها صورت گرفت، امروز بیش از سه هزار نمازگزار اصفهانی پای طومار حمایت از اقدام وزیر ارتباطات در راستای تعطیلی سوءاستفاده‌های خدمات ارزش افزوده امضا کردند. در ادامه نیز نمازگزاران بمی در حمایت از اقدامات دولت برای پایان دادن به کلاهبرداری‌های خدمات ارزش افزوده، طوماری امضا کردند.

پایان دادن به خدمات ارزش افزوده تقریبا از سال گذشته آغاز شد. «محمد جواد آذری جهرمی» در صحبت‌های خود بارها اعلام کرد قصد دارد به مهمانی «ستاره مربع‌ها» پایان دهد. این اقدام زمانی سرعت بیشتری به خود گرفت که نتایج یک برنامه تلویزیونی دستکاری شد.

وزیر ارتباطات در آخرین گامی که برای پایان دادن به خدمات ارزش افزوده برداشت، در توییتر خود نوشت: «خیلی ممنون از همه مردم عزیز و به ویژه نمایندگان محترم مجلس که از پایان وس حمایت کردند. در گام اول شفاف‌سازی، اپراتورها را ملزم کردیم طی یک هفته به هر مشترک اعلام کنند در سه سال گذشته چه مبلغی از جیب‌شان برای خدمات وس و به حساب چه شرکت‌هایی رفته است، آمار بسیار جالبی خواهد شد.»

ارسال نظر