عدم تمدید قرارداد سوپرسل با کافه بازار؛ کلش اف کلنز برای همیشه مسدود می‌شود؟

رسانه کلیک - پس از تمام شدن زمان قرار داد سوپرسل با کافه بازار در چند روز گذشته سوپرسل با انتشار بیانیه‌ای هر گونه همکاری با ایران را متوقف و اعلام کرد قصد تمدید آن را ندارد. 

عدم تمدید قرارداد سوپرسل با کافه بازار؛ کلش اف کلنز برای همیشه مسدود می‌شود؟

کافه بازار چند سالی است که با سوپرسل قرارداد بسته است تا علاوه بر پشتیبانی فارسی برای کاربران ایرانی امکان خرید محصولات کلش اف کلنز را نیز داشته باشند. چند روز پیش یعنی ۱۹ شهریور ۹۹ سوپرسل اطلاعیه رسمی منتشر کرد و به هر گونه همکاری خود با ایران پایان داد. طبق این اطلاعیه علاوه بر حذف پرداخت ریالی برای کاربران ایرانی ، مسدود شدن کلش اف کلنز و دیگر بازی های سوپرسل ازجمله کلش رویال نیز محتمل است.

سوپرسل در بخشی از بیانیه خود گفته,DcI است:

«تصمیم سختی را گرفته‌ایم مبنی بر اینکه قرارداد خود را با کافه‌بازار تمدید نکنیم، که در نتیجه آن بازیکنان ایرانی دیگر قادر به انجام دادن بازی‌های ما نخواهند بود. بازیکنان پس از ۳۰ سپتامبر ۲۰۲۰ قادر به انجام خریدهای درون‌برنامه‌ای نخواهند بود و بازی‌ها پس از به‌روزرسانی بعدی که امسال عرضه می‌شود به صورت کامل از در دسترس خارج می‌شوند. بازیکنان ما، در هر کجا که هستند، از همه چیز برایمان مهم‌ترند، و واقعا متأسفیم که نتوانستیم در حال حاضر راهی را برای ادامه ارائه Clash of Clans و Clash Royale به بازیکنانمان در ایران پیدا کنیم. ما این در را برای همیشه نمی‌بندیم؛ ما به نظارت بر وضعیت و همکاری با کافه‌بازار ادامه می‌دهیم تا در صورت امکان راهی برای بازگشت پیدا کنیم.»

پس انتشار بیانیه سوپرسل کافه بازار نیز با انتشار یک اطاعیه به کاربران خود اعلام کرد که حساب آن‌ها در این بازی حفظ می‌شود. آن‌ها می‌توانند به قسمت تنظیمات بازی در بخش Supercell ID وارد شوند و موجودی خود را مشاهده کنند. خدمات پشتیبانی سوپرسل به زبان فارسی نیز تا هشتم مهرماه ادامه خواهد داشت. پس از آن نیز بازیکنان برای استفاده از خدمات داخل بازی و سایت سوپرسل باید از زبان انگلیسی استفاده کنند. کاربران ایرانی تا هشتم مهرماه می‌توانند پرداخت‌های ریالی خود را از طریق کافه بازار انجام دهند. پس از آن امکان خرید ریالی برای آن‌ها وجود نخواهد داشت.

کافه بازار امیدوار است که در آینده نزدیک بتواند همکاری خود را با سوپرسل ادامه دهد و امکان خدمات خرید ریالی را برای کاربران خود فراهم کند.

ارسال نظر