سامسونگ برای ساخت دوربین گلکسی اس ۲۲ با المپوس همکاری نمی‌کند

تا امروز اخبار زیادی پیرامون گلکسی اس ۲۲ منتشر شده است. حال طبق جدیدترین گزارشات منتشر شده، به نظر می‌رسد خبر همکاری سامسونگ با کمپانی المپوس به منظور توسعه دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی گوشی اس ۲۲ اولترا شایعه‌ای بیش نبوده است.

سامسونگ برای ساخت دوربین گلکسی اس ۲۲ با المپوس همکاری نمی‌کند

در روزهای اخیر اعلام شد غول کره‌ای قصد دارد دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی پرچمدار سال ۲۰۲۲ خود را با همکاری شرکت المپوس تولید کند. حال این خبر توسط تولیدکننده لنزهای دوربین تکذیب شده است.

انتشار این خبر در فضای مجازی با واکنش‌های متفاوتی همراه شد. زیرا تا امروز سامسونگ به جها تولید لنز گوشی‌های خود با هیچ کمپانی دیگری همکاری نکرده است. دلیل امر بخاطر آن است که سامسونگ همچون اپل سعی دارد محصولات خود را با تکیه بر قطعات ساخته شده توسط خود در اختیار کاربران قرار دهد.

خوشبختانه شرکت المپوس طی یک اعلامیه خبر همکاری خود با سامسونگ را تکذیب کرده است. متن بیانیه المپوس به شرح ذیل است:

"تنها اعلامیه رسمی که می‌توانیم درباره شایعات منتشر شده پیرامون همکاری با سامسونگ بیان کنیم این است شرکت ما هیچگونه مذاکره‌ای با تولیدکننده گوشی‌های کره‌ای نداشته و هیچ برنامه‌ای برای ساخت لنز ۲۰۰ مگاپیکسلی وجود ندارد."

البته این بدان معنا نیست که در آینده ۲ شرکت سامسونگ و المپوس هیچ همکاری با یکدیگر نداشته باشند. زیرا احتمال انجام این کار نیز وجود دارد. اما با توجه به سابقه سامسونگ به نظر نمی‌رسد غول کره‌ای ساخت این قطعه مهم را به شرکتی دیگر بسپارد.

با این حال باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای تولید سری اس ۲۲ خود در نظر دارد. به نظر شما سامسونگ برای توسعه لنز دوربین کهکشانی‌های آینده خود با یک کمپانی دیگر همکاری خواهد کرد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر