عرضه آیفون 12 چند هفته عقب افتاد

رسانه کلیک - مدیر ارشد شرکت اپل اعلام کرد که عرضه آیفون 12 چند هفته دیرتر اتفاق می‌افتد و بر خلاف سال‌های قبل، اواخر شهریور ماه شاهد مدل جدید آیفون نخواهیم بود. 

عرضه آیفون 12 چند هفته عقب افتاد

در ماه‌های گذشته شایعاتی وجود داشت که آیفون جدید اپل اواخر شهریور رونمایی نمی‌شود. وال استریت ژورنال اوایل اردیبهشت امسال از تاخیر یک ماهه در تولید انبوه آیفون 12 خبر داد. کوالکام نیز هفته جاری تاخیر در عرضه آیفون جدید در موعد مقرر را اعلام کرد و به تاثیر منفی آن بر درآمدهای این شرکت در سه ماهه چهارم سال ۲۰۲۰ اشاره کرد.

سرانجام مدیر ارشد مالی اپل این موضوع را تایید کرد. «Luca Maestri»، مدیر ارشد مالی اپل در گفت‌وگو با سرمایه گذاران این شرکت گفت: «ما سال قبل فروش آیفون‌ها را از اواخر ماه سپتامبر آغاز کردیم، اما امسال پیش بینی می‌کنیم که آیفون‌های جدید چند هفته دیرتر از راه برسند.» البته او دلیل این تاخیر را اعلام نکرده است.

شرکت اپل معمولا اواخر شهریور ماه هر سال از آیفون جدید رونمایی می کند و فروش آن را از اواخر شهریور آغاز می‌کند. اما حالا با توجه به صحبت‌های مدیر ارشد مالی، آیفون 12 با چند هفته تاخیر، در ماه اکتبر یعنی مهر ماه به بازار عرضه می‌شود.

ارسال نظر