عرضه آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ؛ شایعه یا واقعیت؟

رسانه کلیک - یک حساب کاربری به نام Peng Phone با انتشار تصویر جذابی از گوشی هوشمند آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ جنجال تازه‌ای به پا کرده است.

عرضه آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ؛ شایعه یا واقعیت؟

به نقل از cnet ، یک حساب توییتر به نام Peng Phone به تازگی با انتشار تصویری از دستگاه آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ جنجال به پا کرد.

این گوشی، با رنگی که به آن صورتی رزی (رز پینک) گفته شده، در بین اکسسوری های صورتی رنگ اپل مثل ایرپاد، ایرپاد مکس و کاور آیفون قرار گرفته است. طبق توییت Peng Phone، آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ قرار است در دسامبر سال 2021 عرضه شود.

تنوع رنگ و تاریخ عرضه چندان جای تعجب ندارد. این اتفاق قبلا برای آیفون 12 رخ داده است. اگر به یاد داشته باشید، آیفون 12 و آیفون 12 پرو زودتر از آیفون 12 مینی و پرو مکس عرضه شدند. همچنین رنگ‌بندی آیفون 12 پرو و پرو مکس متفاوت با رنگ‌بندی مدل‌های ساده و مینی آیفون 12 است.

با این وجود، صحت توییت اخیر Peng Phone هنوز مشخص نشده است، چون به هیچ منبع موثقی اشاره نمی‌کند. برخی مخاطبین تصویر آیفون صورتی رنگ را یک حقه فتوشاپی دانسته، و برخی دیگر از آن استقبال کرده‌اند.

اپل هنوز رسما حرفی درباره تاریخ عرضه آیفون 13 و رنگ‌بندی‌های آن نزده است. با این حال، فرض آیفون 13 پرو مکس صورتی رنگ، به دو دلیل زیر چندان هم محال نیست.

اول اینکه اپل قبلا آیفون‌هایی با رنگ صورتی را به بازار عرضه کرده است (آیفون 5C با رنگ صورتی، آیفون XR با رنگ مرجانی و آیفون 6X با رنگ طلایی رزی). به طور کلی، صورتی، رنگ جذاب و محبوبی در دنیای فناوری به حساب می‌آید!

دلیل دوم به عرضه آیفون 12 در رنگ صورتی مرتبط است. اپل همچنین در رویداد مجازی ماه آوریل، از طراحی جدید iMac با تنوعی از رنگ‌ها جهت تطبیق با لوگوی رنگین‌کمان رونمایی کرد.

به هر حال تا معرفی رسمی آیفون 13 توسط اپل (احتمالا در سپتامبر) نمی‌توان با قطعیت درباره رنگ‌بندی دستگاه جدید اظهار نظر کرد.

ارسال نظر