فاکس‌کان، تولید آزمایشی عینک واقعیت افزوده اپل را آغاز کرد

رسانه کلیک - شرکت فاکس‌کان تولید لنزهای نیمه شفاف عینک واقعیت افزوده اپل را تقریبا ۲ ماه است که به طور آزمایشی آغاز کرده است.

فاکس‌کان، تولید آزمایشی عینک واقعیت افزوده اپل را آغاز کرد

طبق گزارشی که در اواسط ماه ژوئن منتشر شد، شرکت اپل تصمیم دارد یک عینک واقعیت افزوده با نمایشگر پیشرفته HMD بسازد. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد که اپل تولید آزمایشی عینک‌های واقعیت افزوده را در یکی از کارخانه‌های فاکس‌کان آغاز کرده است. طبق گزارش وب سایت Information، شرکت اپل برای توسعه لنزهای نیمه شفاف عینک‌های واقعیت افزوده با فاکسکان همکاری می‌کند.

شرکت تایوانی فاس‌کان، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات اپل است و بیشتر آیفون‌ها در این شرکت ساخته می‌شوند. لنزهای چنین عینکی یکی از مهمترین بخش های دستگاه هستند. به گفته یک منبع آگاه نمونه اولیه لنز عینک ساخته شده و از حدود ۲ ماه قبل تولید آزمایشی آن آغاز شده است.

لنزهای یک عینک واقعیت افزوده، تقریبا مهم‌ترین جز آن هستند. یک منبع آگاه فاش کرده است که فرآیند توسعه لنزهای واقعیت افزوده از ۳ سال قبل در شرکت فاکس‌کان آغاز شده بوده است.

نمی‌توان پیش‌بینی کرد که این عینک‌های واقعیت افزوده چه زمانی به بازار عرضه خواهند شد؛ اما می‌توان مطمئن بود که ورود این دستگاه‌ها به بازار، انقلاب بزرگی ایجاد خواهد کرد.

ارسال نظر