فعالیت فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ در ایران محدود می شود

رسانه کلیک - امروز کاربران گوشی ها و گجت های سامسونگ با پیغامی مبتنی بر توقف سرویس فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ در ایران مواجه شده اند. بر این اساس، کاربران ایرانی دیگر قادر به استفاده از برخی خدمات این سرویس نخواهند بود.

فعالیت فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ در ایران محدود می شود

فروشگاه گلکسی یا گلکسی استور (Galaxy Store)، بازار فروش اپلیکیشن ها و نرم افزارهای سامسونگ بوده که برای خانواده بزرگ گلکسی طراحی شده اند. این فروشگاه فعالیت خود را از 14 سپتامبر سال 2010 میلادی (23 شهریور 1388) آغاز کرد و در حال حاضر با عرضه نرم افزارها و اپلکیکشن های سیستم عامل های اندروید، تایزن و ویندوز موبایل در بیش از 125 کشور به ارائه خدمات می پردازد.

نرم افزارهای موجود در این بازارچه شامل برنامه های کاربردی، بازی ها و اپلیکیشن های بهینه سازی و … بوده که مانند تمامی فروشگاه های نرم افزار معتبر جهانی در دو نوع رایگان و با پرداخت هزینه به کاربران عرضه می شود.

فروشگاه اپلیکیشن سامسونگ

امروز کاربران دستگاه های این شرکت با پیغامی روبه‌رو شده‌اند که خبر از توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران می دهد. بر اساس این پیغام که تحت عنوان فروشگاه گلکسی: اخطار توقف سرویس فروشی به دست کاربران رسید، ظاهرا دسترسی به برخی خدمات این سرویس برای کاربران ایرانی با محدودیت مواجه شده است. لازم به ذکر است؛ ابتدا ماه گذشته چنین اخطاری برای کاربران ارسال شده بود و حال با نزدیک شدن به تاریخ اجرای آن، 6 اسفند 98 دوباره سامسونگ تصمیم گرفته به کاربران ایرانی اخطار دهد.

بر اساس این اخطار که از طرف تیم اجرایی این فروشگاه (apps.mkt@samsung.com) ارسال شده، فروشگاه گلکسی دیگر قادر نخواهد بود برای مصرف کنندگان در ایران امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه ها را فراهم کند.

ارسال نظر