فروش بیش از یک میلیون گوشی ریلمی در عرض یک ماه!

رسانه کلیک – شرکت چینی ریلمی موفق شده تا طی یک ماه گذشته، بیش از یک میلیون نسخه از گوشی های هوشمند خود را به فروش برساند.

فروش بیش از یک میلیون گوشی ریلمی در عرض یک ماه!

این‌طور که به نظر می‌رسد شرکت‌های سازنده تلفن همراه در دوران پاندمی توانسته‌اند عملکرد نسبتا خوبی را از خود نشان دهند. با اینکه میزان فروش کل نسبت به سال‌های قبل کمتر شده، اما در این میان پیشرفت‌های چشمگیری نیز دیده می‌شود.

طبق اظهارات معاون ارشد ریلمی یعنی Xu Qi، فروش ماهیانه گوشی در این شرکت طی 30 روز گذشته، از مرز یک میلیون دستگاه نیز عبور کرده است. این در حالی است که تنها دو سال از پیوستن ریلمی به بازار اسمارت فون چین می‌گذرد!

اوایل سال 2020 بود که سازنده چینی استراتژی‌های خود را تغییر داد و پشتیبانی از شبکه ارتباطی 5G را به محصولات خود اضافه کرد؛ تصمیمی که به گفته Xu Qi بسیار سخت و به معنای رها کردن بخشی از بازار بوده است.

شرکت در فوریه 2021 استراتژی جدیدی را به کار گرفت و برای محصولات متوسط رو به بالا، از سری اسنپدراگون 8 و سری 5G دایمنسیتی مدیاتک استفاده کرد تا بدین ترتیب دو سری پرچمدار را روانه بازار کند.

اسمارت فون های ریلمی GT و GT Neo در حال حاضر توانسته‌اند رضایت کاربران را به دست آورند. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که شرکت عضو دیگری را نیز به این مجموعه اضافه خواهد کرد. چند روز پیش نیز یک تیزر رسمی از ریلمی منتشر شد که از معرفی اسمارت فون جدید GT در هفته آینده خبر می‌داد.

عده‌ای می‌گویند که محصول جدید به احتمال زیاد گوشی ریلمی GT Neo Flash Edition خواهد بود. رویداد ریلمی در 24 مه (سوم خرداد)، ساعت 19:00 به وقت محلی برگزار می‌شود.

گوشی ریلمی GT Neo دارای نمایشگر 6.43 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس (2400 × 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120 هرتز است. این محصول به رم 12 گیگابایتی مجهز شده و از پردازنده دایمنسیتی 1200 مدیاتک بهره می‌برد.

سیستم دوربین سه گانه گوشی در پنل پشتی واقع شده و متشکل از دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی است.

از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در قسمت چپ نمایشگر و بهره‌مندی سیستم‌عامل اندروید 11 آن از رابط کاربری Realme UI 2.0 اشاره کرد.

ارسال نظر