فروش ده هزار گوشی موتورولا اج اس در عرض دو دقیقه

رسانه کلیک - برند موتورولا موفق شده تا در مرحله نخست فروش، حدود ده هزار گوشی هوشمند موتورولا اج اس (Edge S) را تنها در عرض دو دقیقه به فروش برساند.

فروش ده هزار گوشی موتورولا اج اس در عرض دو دقیقه

اگر به خاطر داشته باشید موتورولا هفته گذشته از اسمارت فون جدید خود یعنی Edge S رونمایی کرد. حال خبر رسیده که این شرکت در نخستین مرحله از فروش، حدود ده هزار دستگاه از این محصول را تنها در عرض دو دقیقه به فروش رسانده است.

علاقه مندان برای خرید موتورولا اس اج از نظر ظرفیت حافظه سه گزینه مختلف را پیش رو داشتند: نسخه اول با حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه اصلی 128 گیگابایت، نسخه دوم با حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه اصلی 128 گیگابایت و نسخه سوم با حافظه رم 8 گیگابایت و حافظه اصلی 256 گیگابایت. قیمت در نظر گرفته شده برای این سه نسخه بین 310 تا 430 دلار است. ناگفته نماند که هر سه این محصولات برای پردازش داده ها از چیپست اسنپدراگون 870 کمک می گیرند.

گوشی هوشمند موتورولا اج اس به نمایشگر ال سی دی 6.7 اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتز مجهز شده است. دو حفره درون نمایشگری نیز بالای صفحه دیده می شود که در واقع جایگاه دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی است. یک سیستم دوربین چهارگانه نیز در پنل پشتی وجود دارد که با چیدمان مربعی شکل کنار یکدیگر قرار گرفته اند. لوگوی M شرکت نیست طبق معمول در وسط پنل تعبیه شده است. از دیگر مشخصات این محصول می توان به بهره مندی از باتری نسبتا بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی و قابلیت پشتیبانی از شارژ 20 وات اشاره کرد.

موتورولا اج اس در حال حاضر با دو رنگ آبی و نقره ای در فروشگاه های آنلاین و آفلاین چین عرضه می شود. اما مردم سایر نقاط جهان نیز به زودی به این محصول دسترسی پیدا می کنند. مرحله دوم فروش در نهم فوریه (بیست و یکم بهمن ماه) ساعت 10 به وقت محلی آغاز خواهد شد.

ارسال نظر