فضای هالووین نوردی همراه با آذری جهرمی!

رسانه کلیک - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصویری از لباس فضانوردی در حساب توییتر خود به‌اشتراک گذاشته است که باعث به‌راه افتادن بحث‌های زیادی شده است.

فضای هالووین نوردی همراه با آذری جهرمی!

از آنجایی‌ که تا چند روز دیگر قرار است ماهواره‌های ظفر به‌فضا پرتاب شوند و وزیر ارتباطات پیش از این نیز با هشتگ «آینده روشن» اخبار برنامه‌های فضایی ایران را در حساب توییتر خود منتشر می‌کرد، برای بسیاری از کاربران این تصور ایجاد شده است که تصویر به‌اشتراک گذاشته شده توسط جهرمی، احتمالا مربوط به لباسی است که قرار است در برنامه‌های فضایی آینده ایران استفاده شود.

او در این پست با استفاده از هشتگ #آینده_روشن، لباسی را با لوگوی پرچم ایران منتشر کرد. وی توضیح بیشتری درباره تصویر منتشر شده نداد، اما با کمی دقت نکات قابل توجهی در تصویر مربوطه دیده می‌شود که از چشم کاربران هم دور نماند.

کاربران زیر پست وزیر جوان نوشتند که این لباس مشابه نمونه لباس فضانوردان آمریکایی است که فقط لوگوی ناسا در آن حذف و پرچم ایران روی آن حک شده است. به گفته کاربران نمونه این لباس در آمازون به قیمت 20 دلار قابل خریداری است!

لباسی که جای پرچم‌های کنده شده در آن به وضوح قابل تشخیص است و باعث واکنش کاربران شده است.

یکی از نکاتی که کاربران به آن اشاره کردند این بود که لازم است وزیر ارتباطات توضیحات شفاف‌تری در خصوص این پست و عکس ارسالی خود ارائه دهد و ارتباط این تصویر با لباس تزئینی هالووین را که در کشورهای غربی استفاده می‌شود، بیان کند.

ارسال نظر