سرویس مکان‌یاب اورژانس کشور برای این استان‌ها فعال شد

به گفته سرپرست سازمان اورژانس کشور، سرویس مکان‌یاب اورژانس فعال شده و زمان رسیدن بر بالین بیمار را حدود 3 دقیقه کاهش داده و باعث سرعت عمل می‌شود.

سرویس مکان‌یاب اورژانس کشور برای این استان‌ها فعال شد

پیمان صابریان امروز در نشست خبری که در سازمان اورژانس کشور برگزار شد، با اعلام این خبر افزود: «وقتی فردی دچار حادثه می‌شود، هنگام تماس با ۱۱۵ از طریق موبایل و تلفن ثابت، سرویس مکان‌یاب اورژانس بدون نیاز به اینترنت فعال شده و لوکیشن محل موردنظر شناسایی و زمان رسیدن به بالین بیمار به سرعت انجام می‌شود.»

وی با بیان اینکه فرد حادثه‌دیده گاهی قادر به صحبت و تحلیل جزئیات نیست، افزود: «ممکن است فرد حادثه‌دیده در هر مکانی باشد و نتواند توضیح دقیقی بدهد. این سیستم مثل سیستم لوکیشن موبایل نشان می‌دهد که شما کجا هستید. این لوکیشن به صورت لحظه‌ای برای ما ارسال می‌شود که در چه موقعیتی هستید و می‌توانیم با سرعت بیشتری نیروهای اورژانس را به محل اعزام کنیم.»

صابریان ادامه داد: «اکنون زمان رسیدن بر بالین بیمار توسط همکاران اورژانس حدود ۱۳ دقیقه است که با فعال شدن سرویس مکان یاب 3 دقیقه کاهش می‌یابد.»

وی تصریح کرد: «سرویس مکان‌یاب اورژانس اکنون در استان‌های تبریز، تهران، مازندران، خراسان جنوبی، قم، اراک و برخی دیگر از استان‌ها فعال شده و در واقع با ایجاد این سیستم دسترسی به بیمار راحت‌تر و خدمات به مددجو با آرامش بیشتری انجام می‌شود.»

ارسال نظر