پاسخ کوبنده فیسبوک به بایدن کاخ سفید را زیر سوال برد!

شرکت فیسبوک در پاسخ به قوانین جدید بایدن اعلام کرد کاخ سفید درحال قربانی کردن کمپانی‌های بزرگ است تا از انتشار اخبار مربوط به کرونا جلوگیری شود. 

پاسخ کوبنده فیسبوک به بایدن کاخ سفید را زیر سوال برد!

هفته گذشته رئیس جمهور منتخب آمریکا، بایدن در مصاحبه‌ای اعلام کرد قصد دارد دست کمپانی‌های بزرگ فناوری را از نظام سرمایه‌داری ایالات متحده کوتاه کند. این مسئله باعث ورود شوکی عظیم به کمپانی‌هایی همچون آمازون و فیس بوک شد.

شرکت فیسبوک نیز برای مقابله با اقدامات بایدن، کاخ سفید را با سخنان خود زیر سوال برده و اعلام کرده است کاخ سفید به منظور پنهان کردن حقایق و عدم توانایی رسیدن به اهداف ایالات متحده درحال قربانی کردن کمپانی‌های فناوری بزرگ آمریکا است!

در واقع بایدن در مصاحبه خود فیسبوک را به عنوان قاتل مردم خوانده و دلیل این مسئله را انتشار اخبار غیرموثق درباره پخش واکسن‌های کرونا عنوان کرده است. وی هم‌چنین اعلام کرد حضور کرونا تنها میان افراد واکسینه نشده خطرناک بوده و هیچ خطر دیگری مردم را تهدید نمی‌کند.

فیس‌بوک برای دفاع از خود در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد: «با توجه به آمار، تاکنون بیش از ۲ میلیارد نفر اطلاعات معتبری درباره کرونا و تزریق واکسن‌ها از طریق فیسبوک دریافت کرده‌اند. این میزان بیشتر از هر مکان دیگری در اینترنت است. بیش از ۳.۳ میلیون آمریکایی توانسته‌اند از طریق ابزار Vaccine Finder راهنمایی‌های لازم را برای پیدا کردن مکان تزریق واکسن دریافت کنند.»

بنابراین به نظر می‌رسد فیسبوک به واسطه آگاه‌سازی کاربران خود تاکنون توانسته است جان بسیاری از مردم آمریکا را نجات دهد. لازم به ذکر است تاکنون حدود ۶۰ درصد بزرگسالان کشور آمریکا به طور کامل فرایند واکسیناسیون خود را انجام داده‌اند و هنوز افراد زیادی در فهرست انتظار دریافت واکسن‌های خود هستند.

حال باید دید چه سرنوشتی در انتظار این غول فناوری آمریکایی خواهد بود. به نظر شما کاخ سفید در حال پنهان‌کاری حقایق پیرامون ویروس کرونا است؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر