فیس بوک در حال آزمایش حالت تاریک برای اپلیکیشن موبایل خود است

رسانه کلیک - شرکت فیس بوک سرانجام در حال آزمایش حالت تاریک برای اپلیکیشن اندروید و iOS خود به صورت عمومی است و این قابلیت اکنون برای بسیاری از افراد فعال شده است.

فیس بوک در حال آزمایش حالت تاریک برای اپلیکیشن موبایل خود است

شرکت فیس بوک سرانجام در حال آزمایش حالت تاریک برای اپلیکیشن موبایل خود روی تعداد انگشت‌شماری از کاربران است. این شبکه اجتماعی تایید کرده است که با همکاری Jane Manchun Wong در حال آزمایش حالت تاریک به صورت عمومی روی اپلیکیشن اندروید و iOS فیس بوک هستند.

اصلا مشخص نیست که جه افرادی اکنون به این قابلیت دسترسی دارند؛ اما به گزارش MacRumors، افراد زیادی اکنون گزارش کرده‌اند که به این قابلیت جدید دسترسی دارند. برای اینکه امتحان کنید آیا این قابلیت برای شما فعال شده است یا خیر، باید وارد تنظیمات اپلیکیشن خود شوید و به دنبال گزینه جدیدی به نام Dark Mode بگردید. اگر این قابلیت در حد قابلیت سیستم عامل باشد، زمانی که خورشید غروب کند به صورت خودکار حالت تاریک برای شما فعال می‌شود.

با وجود اینکه حالت تاریک از ماه مارس یعنی تقریبا هشت ماه پیش برای نسخه دسکتاپ فعال شده است و اپلیکیشن‌های جانبی فیس بوک مانند مسنجر نیز از سال 2019 این قابلیت را دارند؛ بسیار جای تعحب است که چرا فیس بوک مدت هاست که در تلاش برای ایجاد این حالت در اپلیکیشن موبایل خود است. هنوز به طور دقیق مشخص نیست که چرا این قابلیت برای اپلیکیشن اصلی فیس بوک ان قدر دیر عرضه شده است؛ اما یکی از دلایل می‌تواند این باشد که فیس بوک برای انتشار یک قابلیت در اپلیکیشنی که میلیاردها کاربر در سارسر دنیا دارد بسیار محتاط است.

ارسال نظر