فیلم جدید آنتونی هاپکینز به‌صورت NFT فروخته خواهد شد!

رسانه کلیک - فیلم جدید آنتونی هاپکینز (Anthony Hopkins) با نام Zero Contact قرار است ماه آینده در بازار Vuele به‌صورت NFT پخش شود.

فیلم جدید آنتونی هاپکینز به‌صورت NFT فروخته خواهد شد!

فیلم جدید آنتونی هاپکینز به صورت NFT عرضه می‌شود

Zero Contact، فیلم جدید بازیگر پیش‌کسوت برنده اسکار، آنتونی هاپکینز، قرار است در بازار NFT (توکن غیر قابل معاوضه) Vuele به فروش رود.

هاپکینز 83 ساله زندگی حرفه‌ای بسیار موفقی داشته و برنده دو جایزه اسکار و دو جایزه امی شده است و در فیلم‌های برجسته‌ای از جمله سکوت بره‌ها، مرد فیلی و پدر بازی کرده است.

فیلم جدید او Zero Contact (بدون تماس) نام دارد و توسط شرکت مستقل امور مالی و تولید فیلم Enderby Entertainment تولید شده است.

به گفته سازندگان، این فیلم داستان پنج شخصیت از سراسر جهان را دنبال می‌کند که «فقط با ارادتشان به غول فناوری، فینلی هارت (هاپکینز) به یکدیگر متصل‌اند.»

این پنج شخصیت یک اختراع مخفی این غول فناوری را کشف می‌کنند و برای توقف آن با یکدیگر همکاری می‌کنند؛ زیرا این اختراع «یا راه حلی برای مشکلات بشر است پایان زندگی روی زمین.»

Zero Contact در طی موج‌های ابتدایی کرونا در سال 2020 از راه دور و در 17 مکان مختلف تولید شد و بیشتر به استفاده از پلتفرم زوم برای فیلم‌برداری صحنه‌ها وابسته بود. فیلمنامه آن توسط کم کنون (Cam Cannon) نوشته شده است و قرار است حدود یک ماه دیگر در Vuele پخش شود.

ریک داگدیل (Rick Dugdale)، تهیه‌کننده و کارگردان فیلم گفت: «همه چیز درباره این فیلم غیرمعمول است، از نحوه فیلم‌برداری آن با استفاده از زوم تا تولید آن از راه دور و حتی پخش آن.»

توزیع فیلم در پنج بخش NFT در Vuele انجام خواهد گرفت و «شامل خود فیلم، به‌علاوه موارد اضافی که هنوز تعیین نشده‌اند است که برای ایجاد قیمت‌های متفاوت برای هر توکن متفاوت خواهد بود.»

داگدیل خاطرنشان کرد که این شرکت تصمیم به فروش این فیلم از طریق NFT گرفته است زیرا این فناوری بنیادی شرکت را قادر می‌سازد «کمبود قابل تأیید را در نسخه‌های فیلم ایجاد کند و با دزدی آثار مبارزه کند.»

ارسال نظر