قابلیت ترجمه زنده به نسخه بتای گوگل میت اضافه شد

شرکت گوگل قصد دارد با اضافه کردن قابلیت‌های مختلف به اپلیکیشن گوگل میت رقیب خود یعنی برنامه زوم را پشت سر بگذارد. در همین راستا این کمپانی اخیرا ویژگی بسیار کاربردی ترجمه زنده را به نسخه بتا پلتفرم مکالمه گروهی خود اضافه کرده است. 

قابلیت ترجمه زنده به نسخه بتای گوگل میت اضافه شد

کمپانی گوگل اخیرا جدیدترین نسخه بتای اپلیکیشن تماس تصویری گروهی خود را منتشر کرده است. اما این نسخه تنها مشکلات قبل را برطرف نکرده و علاوه‌بر آن قابلیتی را در اختیار کاربران قرار داده است که می‌تواند به یک شیوه جدید ارتباطی بین مردم جهان تبدیل شود.

این قابلیت با نام "Live Translation" فعلا فقط به کاربران انگلیسی زبان، امکان می‌دهد تا بتوانند بصورت زنده جملات خود را به زبان‌های اسپانیایی، فرانسوی، پرتغالی و آلمانی ترجمه کنند.

بعلاوه این ویژگی فقط برای مدیران اتاق گفتگو قابل استفاده بوده و علاقه‌مندان می‌توانند در تنظیمات صفحه تماس آن را فعال کنند. نکته قابل توجه اینجاست که در صورت فعال شدن ترجمه زنده، شما می‌توانید زبان ترجمه خروجی را هر زمان که بخواهید تغییر دهید.

در صورت پیشرفت و اضافه شدن زبان‌های جدید به گوگل میت کاربران جهان می‌توانند به ساده‌ترین روش اقدام به برگزاری کنفرانس‌های بین‌المللی کرده و این اپلیکیشن در صورت پیگیری جدی غول فناوری می‌تواند در آینده به یک ابزار ارتباطی حیاتی برای سازمان‌های مختلف تبدیل شود.

آیا تابحال از این برنامه استفاده کرده‌اید؟ لطفا نظرات و تجربیات خود را پیرامون اپلیکیشن گوگل میت با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر