قابلیت تماس صوتی و تصویری به واتساپ وب اضافه شد

 واتساپ وب، این برنامه محبوب ارتباطی در تلاش است تا هرچه زودتر پشتیبانی از سخت تماس تصویری و صوتی را روی ورژن وب خود قرار دهد. این دو ویژگی چندین سال است که بر روی گوشی های هوشمند قابل دسترسی است وحالا به واتساپ وب راه می یابند.  بر اساس گزارش XDADevelopers  ,WABetaInfo اخیرا برروی آخرین به روزرسانی وب/دسکتاپ (ورژن 2.2043.7) این ویژگی جدید را پیدا کرده است و این ویژگی در حال توسعه نیز است.

قابلیت تماس صوتی و تصویری به واتساپ وب اضافه شد

این دو ویژگی چندین سال است که بر روی گوشی های هوشمند قابل دسترسی است وحالا به واتساپ وب راه می یابند. بر اساس گزارش XDADevelopers , WABetaInfo اخیرا برروی آخرین به روزرسانی وب/دسکتاپ (ورژن 2.2043.7) این ویژگی جدید را پیدا کرده است و این ویژگی در حال توسعه نیز است.

در حال حاضر هر دو این ویژگی ها برای واتساپ وب در مراحل بتا قرار دارد اگرچه WaBetaInfo توانست این ویژگی را عملی کند و حتی چند عکس از این ویژگی های به اشتراک گذاشته است.

زمانی که یک تماس صوتی برقرار می شود، یک پنجره برای کاربران باز می شود تا انتخاب کنند که آیا می خواهد به تماس جواب دهد با خیر، به طور مشابه برای تماس ویدیو ای نیز این پنجره باز می شود. با این پنجره ویژگیی های معمول دیگری نیز کنترل می شوند مثل بی صدا کردن و موارد دیگر. علاوه بر این گزارشی نشان می دهد که واتساپ وب در حال آماده کردن تماس تصویری و صوتی گروهی است و اخیرا این ویژگی امتحان شده است.

متاسفانه این به روزرسانی هنوز توسط خود شرکت به صورت رسمی تایید نشده است. بنابر این مشخص نیست که این ویژگی دقیقا چه زمانی بیرون می‌آید. با این حال با توجه به اینکه تاحدی عملکرد داشته است نباید رونمایی از آن خیلی دور باشد. بنابراین برای اطلاعات جدید بیشتر با ما همراه باشید.

ارسال نظر