قابلیت جدید اینستاگرام؛ امکان دیدن پست‌ها با جست‌وجوی کلمات کلیدی

رسانه کلیک - اینستاگرام در آخرین تغییرات خود قصد دارد تا ویژگی را برای برخی کاربران انگلیسی زبان خود فعال کند تا آن‌ها بتوانند با جست‌وجوی کلمات کلیدی پست‌های مرتبط با آن را پیدا کنند.

قابلیت جدید اینستاگرام؛ امکان دیدن پست‌ها با جست‌وجوی کلمات کلیدی

اینستاگرام ابزاری جدید و جالبی را برای کاربران خود در ایالات متحده، انگلستان، کانادا، ایرلند و دو کشور انگلیسی زبان ارائه کرده است که به آن‌ها امکان می‌دهد با جست‌وجوی کلمات کلیدی به دنبال پست خاصی که مد نظر آن‌‌ها است بگردند. پیش از این، قابلیت جستجوی اینستاگرام شما را به یافتن محتوای خاص از طریق هشتگ‌ها و حساب‌ها محدود می‌کرد. اگر کسی هستید که می خواهد دنبال‌کنندگان حساب خود را رشد دهد، این تغییر در روند سرچ می‌تواند به شکل ایده‌آلی به قابلیت کشف شدن حساب شما کمک کند، زیرا نیازی نیست در انتخاب هشتگ‌هایی که به یک پست اضافه می‌کنید وسواس به خرج دهید.

در مورد چگونگی استفاده از ابزار جدید برای نمایش محتوای موجود در آن، سخنگوی اینستاگرام به وبسایت The Verge گفت که الگوریتم جدید چندین فاکتور را در نظر گرفته است، از جمله اینکه یک کاربر چه زمانی پستی را به اشتراک گذاشته است و یا متن و عکس یا ویدیویی که نمایش داده می شود. اینستاگرام همچنین می‌گوید که از یادگیری ماشین برای ارائه "بالاترین کیفیت محتوای مربوط به شما" استفاده خواهد کرد.

ابزار جستجوی جدید به شما اجازه نمی دهد به دنبال عباراتی مانند "QAnon" و "واکسن ها" باشید. این چیزی است که سیستم عامل‌های دیگر مانند Pinterest نیز مراقب آن بودند که کنترل کنند. این ابزار همچنین محتوای مربوط به سیاستمداران مانند جو بایدن و دونالد ترامپ را نیز نشان نخواهد داد، اگرچه بر توانایی شما در یافتن حساب های رسمی آنها تأثیری نخواهد داشت. اینستاگرام می‌گوید: "این جستجو محدود به موضوعات مورد علاقه عمومی و کلمات کلیدی است که در دستورالعمل های انجمن Instagram قرار دارند." این ابزار هنوز یه صورت کافی قدرتمند نشده است، اما حداقل به‌نظر می‌رسد این تغییر در بین مردم محبوب‌تر از ابزارهای خرید اختصاصی و reels باشد.

ارسال نظر