قابلیت جدید دستیار گوگل به شما امکان خاموش کردن دستگاه را می دهد

رسانه کلیک - به نظر می‌رسد که غول تکنولوژی در حال کار روی قابلیت جدید دستیار گوگل بوده که از طریق آن کاربر می‌تواند با فرمان صوتی، اقدام به خاموش کردن دستگاه خود کند. 

قابلیت جدید دستیار گوگل به شما امکان خاموش کردن دستگاه را می دهد

طبق اخبار منتشر شده درباره جدیدترین قابلیت جدید دستیار گوگل گفته می‌شود که غول تکنولوژی قصد دارد امکان خاموش کردن دستگاه را به دستیار هوشمند خود اضافه کند.

معرفی اندروید ۱۲ به کاربران اثبات کرد که نسخه جدید این سیستم‌عامل شامل ویژگی‌های جدید، تغییرات و اصلاحات ریشه‌ای می‌شود. اگرچه تمرکز این تغییرات عمدتا مربوط به تغییر طراحی و ظاهر این نسخه بوده، اما توسعه‌دهندگان بطور مداوم در حال کار روی بروزرسانی‌های دیگری به جهت بهبود زندگی کاربران اندروید هستند.

هر ساله، گوگل نسخه‌ای جدید از سیستم‌عامل خود را معرفی می‌کند. هر نسخه معمولا به دلیل ویژگی‌ها و تغییراتی که قبل از انتشار رسمی به نمایش در می‌آیند، با هیجان زیادی از طرف کاربران روبرو می‌شود.

سال جاری نیز از این مسئله مستثنی نیست. در حال حاضر اندروید ۱۲ در حال آماده‌سازی است تا بروزرسانی جالبی برای همگان باشد. نسخه پیش‌رو که با زبان طراحی Material You عرضه خواهد شد، نوید استفاده از هوش مصنوعی را برای ایجاد یک اکوسیستم منسجم‌تر برای گوشی‌های هوشمند به کاربران داده است.

طبق گزارشی که در وبسایت 9to5Google منتشر شده، گفته می‌شود که در جدیدترین نسخه آزمایشی برنامه گوگل، امکان خاموش کردن دستگاه توسط دستیار گوگل فراهم شده است. از طریق این ویژگی، کاربران می‌توانند با فرمان صوتی خود و بدون لمس کردن گوشی، اقدام به خاموش کردن دستگاه خود کنند.

لازم به ذکر است که قابلیت فوق به نسخه بتا این برنامه افزوده شده و هنوز تضمینی برای راه پیدا کردن آن به نسخه پایدار وجود ندارد. اما باید بگوییم که این ویژگی برای افرادی که قصد خاموش کردن گوشی خود را بدون لمس کردن آن دارند، می‌تواند بسیار کاربردی واقع شود.

ارسال نظر