قابلیت خرید بلیط در توییتر اسپیس فراهم شد

روز پنجشنبه توییتر از قابلیت پرداخت بلیط برای پیوستن به اعضای اتاق گفتگو با عنوان "Ticketed Spaces" برای کاربران آی‌او‌اس رونمایی کرد. حال ما قصد داریم به جزئیات این ویژگی کاربردی بپردازیم. 

قابلیت خرید بلیط در توییتر اسپیس فراهم شد

با محبوب شدن شبکه اجتماعی کلاب هاوس بین کاربران فضای مجازی، کمپانی‌های بزرگ دیگری همچون فیسبوک، توییتر و... به این فکر افتاده‌اند تا قابلیت‌های مشابهی با امکان ساخت اتاق‌های گفتگو کلاب هاوس را به پلتفرم خود اضافه کنند.

در همین راستا اخیرا توییتر از قابلیت "Spaces" رونمایی کرده است. حال به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد اتاق‌های گفتگو خود را به امکاناتی جذاب‌تر از کلاب هاوس مجهز کند.

بر این اساس روز پنجشنبه توییتر از ویژگی "Ticketed Spaces" برای کاربران آی‌او‌اس رونمایی کرد. این امکان در واقع مورد درخواست بسیاری از کاربران بوده و قرار است به سخنران یا تیم تنظیم و تهیه اتاق ایجاد شده کمک کند تا بتوانند در عین کسب درآمد، محتوای بهتری را در اختیار اعضای اتاق قرار دهند.

این شرکت در حساب رسمی مربوط به قابلیت Spaces اعلام کرده است: "ما قصد داریم فضای مناسبی برای کاربران فراهم کنیم تا علاقه‌مندان بتوانند از طریق فضاهای ایجاد شده کسب درآمد کنند." حساب اسپیس در ادامه افزود: "درحال حاضر ما قابلیت خرید بلیط را فعلا به نسخه آی‌او‌اس پلتفرم خود اضافه کرده‌ایم و امیدواریم بزودی بتوانیم پس انجام آزمایشات مورد نیاز آن را در اختیار تمامی کاربران قرار دهیم."

با استفاده از این قابلیت تولیدکنندگان محتوا و تمامی افرادی که قصد برگزاری ورک شاپ‌های آموزشی دارند می‌توانند اقدام به ساخت یک کلاس مجازی کنند. در نتیجه افراد باید برای پیوستن به کلاس و عضویت خود بسته به میزان تعیین شده توسط برگزار کننده بلیط‌هایی در بازه قیمتی ۱ تا ۹۹۹ دلار خریداری کنند.

تمامی افرادی که بلیط خریداری می‌کنند اعلانی مبنی بر خرید موفق بلیط دریافت کرده و یک یادآور از طرف توییتر برای آنها فعال می‌شود تا کاربران بتوانند پیش از شروع رویداد خود را به آن برسانند.

طبق اخبار منتشر شده به نظر می‌رسد توییتر ۳ درصد از مبلغ کسب شده توسط برگزار کننده را به عنوان کارمزد برای خود برمی‌دارد. البته در صورت دستیابی فرد به مبلغ درآمد ۵۰ هزار دلار، میزان کارمزد اعلام شده به ۲۰ درصد افزایش پیدا می‌کند.

گفته می‌شود قابلیت "Ticketed Spaces" تا هفته‌های آینده بصورت جهانی و برای تمامی کاربران در دسترس قرار خواهد گرفت.

به نظر شما توییتر می‌تواند به فضایی برای کسب درآمد کاربران تبدیل شود؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: شکایت کاربران از سردرد و خستگی چشم به خاطر طراحی جدید توییتر

ارسال نظر