قابلیت‌های جذاب و کاربردی به اپلکیشن ویز اضافه می‌شود

شرکت ویز قصد دارد امکاناتی به مسیریاب خود اضافه کند که از طریق آن اطلاعات بیشتری پیش از شروع سفر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. 

قابلیت‌های جذاب و کاربردی به اپلکیشن ویز اضافه می‌شود

اپلیکیشن ویز از جمله ابزار کاربردی مسیریابی میان رانندگان سراسر جهان است. طی سال‌های اخیر توسعه دهندگان این برنامه امکانات زیادی را به منظور ایجاد آسایش برای کاربران خود فراهم کرده‌اند.

حال با توجه به اقدامات جدید برنامه نویسان این شرکت، از امروز برخی کاربران هنگام انتخاب یک مقصد با اطلاعات بیشتری از مسیر خود مواجه خواهند شد. این اطلاعات کاربران را قادر می‌سازد تا بتوانند حتی پیش از سوار شدن در خودرو و زمانی که در خانه هستند، بهترین مسیر را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

این ویژگی در واقع نوعی بازطراحی قسمت "Pre-Drive" برنامه است که دسترسی به اطلاعات مسیر را برای کاربر راحت‌تر از گذشته می‌کند. برای مثال گزینه‌ای با نام "Why" به این بخش اضافه شده است که از طریق آن شما می‌توانید متوجه شوید چرا ویز مسیر به نمایش گذاشته شده را به شما نمایش داده است.

بعلاوه در بخش مورد اشاره، کاربران می‌توانند به اطلاعاتی همچون مسیرهای جایگزین، شرایط ترافیکی مسیر و گزارش های لحظه‌ای دسترسی پیدا کنند. این اطلاعات مفید به کاربران کمک می‌کند قبل از شروع رانندگی بهترین مسیر را انتخاب کنند.

از جمله امکانات جدید نسخه جدید می‌توان به بهبود رابط کاربری بخش تنظیمات، بهبود سرعت پیدا کردن مسیر برای کاربران اندرویدی، افزایش دقت ردیابی حوادث رانندگی و بهبود دیگر اشاره کرد.

ویژگی‌های جدید این مسیریاب از امروز بصورت یک آپدیت در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت به یاد داشته باشید انتشار این بروزرسانی برای تمام کاربران ممکن است چندین ماه طول بکشد. بنابراین اگر هنوز نسخه جدید را دریافت نکرده‌اید نیاز است تا مدت بیشتری منتظر انتشار آن برای گوشی هوشمند خود باشید.

آیا شما هم از این برنامه استفاده می‌کنید؟ به نظر شما ویز می‌تواند جایگزین مناسبی برای مسیریاب گوگل باشد؟ لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال نظر