قابلیت مشابه ویدیوهای تیک تاک به اپلیکیشن ردیت اضافه می‌شود

ردیت (Reddit) قصد دارد تغییراتی در اپلیکیشن خود ایجاد کند. این برنامه قابلیتی مشابه ویدیوهای تیک تاک (TikTok) را به پلتفرم خود اضافه می‌کند.

قابلیت مشابه ویدیوهای تیک تاک به اپلیکیشن ردیت اضافه می‌شود

آپدیت جدید ردیت در راه است

ردیت قرار است تغییر بزرگی در نسخه iOS اپلیکیشن خود ایجاد کند. با توجه به گفتگوی کاربران ردیت، این اپلیکیشن قصد دارد ویدیوهای کوتاه مشابه تیک تاک را به پلتفرم خود اضافه کند. کاربری به اسم TechCrunch گزارش داده که در اپلیکیشن ردیت یک دکمه در سمت راست نوار جستجو قرار گرفته است.

زمانی که این کاربر روی آن کلیک می‌کند، صفحه ویدیوها با فضایی مشابه تیک تاک باز می‌شود. کاربران می‌توانند با کشیدن انگشت به بالا یک ویدیوی جدید را تماشا کنند. آنها می‌توانند ویدیوها را لایک یا دیسلایک کنند و برای دوستان خود به اشتراک بگذارند. همچنین، این صفحه بخش نظرات هم دارد.

قابلیت ویدیوی کوتاه ردیت اضافه شدن دکمه ویدیو در کنار نوار جستجو

پس از این گزارش، سخنگوی اپلیکیشن ردیت به TechCrunch پاسخ داده است: «مأموریت ردیت آوردن تمام علایق و سلیقه‌های جهان به این پلتفرم است. تیم ویدیویی ردیت مأموریت دارد که جامعه علاقه‌مند به ویدیوها را در اپلیکیشن ردیت ببیند. ما در سال گذشته قصد یکپارچه کردن تمام پلتفرم ردیت را داشتیم. حالا می‌خواهیم رابط پخش ویدیویی را مطابق انتظار کاربران قدیمی و جدید خود پیش ببریم. پخش‌کننده ویدیویی درون اپلیکیشن برای اظهار نظر، تماشای ویدیو، کشف محتوا و تعامل با دیگر کاربران جامعه جدید فراهم شده است.»

پیش از اضافه شدن ویژگی جدید ردیت به نسخه iOS اپلیکیشن، ویدیوهای این برنامه تنها در بخش فید Reddit قابل مشاهده بود. این قابلیت محدودیت داشت و پس از مدتی توسط ردیت حذف شد. ردیت در صحبت‌های خود اشاره‌ای به مدل الگوریتم ویدیوهای خود و شباهت آن با Tik Tok نکرد.

رابط تماشای ویدیو در ردیت رابط تماشای ویدیو در ردیت

با این اوصاف، ردیت به ویدیوهای کوتاه علاقه زیادی پیدا کرده است. چون این اپلیکیشن در ماه دسامبر سال گذشته، اپلیکیشن محبوب Dubsmash را خریداری کرد تا با تیک تاک وارد رقابت شود. پیش از این، فیسبوک و Snap قصد خرید این اپلیکیشن را داشتند. برنامه دابسمش در ژانویه سال ۲۰۲۰ موفق شد به یک میلیارد بازدید ماهانه برسد. همچنین، اطلاعاتی از قیمت خرید ردیت در دسترس نیست.

نظر شما درباره قابلیت جدید ردیت چیست؟ آیا Reddit رقیب مناسبی برای تیک تاک محسوب می‌شود؟ لطفا نظرات خود را با کلیک در میان بگذارید.

ارسال نظر