قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه به واتس اپ اضافه می‌شود

رسانه کلیک - طبق اظهارات مالک فیس‌بوک، به زودی سه قابلیت جدید به واتس اپ اضافه می‌شود که یکی از مهم‌ترین آن‌ها پشتیبانی از چند دستگاه است.

قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه به واتس اپ اضافه می‌شود

مارک زاکربرگ چندی پیش طی مصاحبه‌ای با مالک WABetaInfo، از اضافه شدن سه ویژگی جدید به پرطرفدارترین پیام‌رسان جهان یعنی واتس اپ خبر داد. پشتیبانی از چند دستگاه یکی از مهم‌ترین این قابلیت‌ها بوده که شرکت مدت‌هاست روی آن کار می‌کند.

به لطف ویژگی جدید، افراد می‌توانند با چهار دستگاه مختلف وارد حساب کاربری خود شده و به طور همزمان از رمزگذاری سرتاسر یا انتها به انتها (end-to-end encryption) نیز بهره‌مند شوند. بنابراین حتی اگر دستگاه اصلی شما به اینترنت متصل نباشد، امکان ارسال پیام از طریق دستگاه‌های دیگر همچنان وجود دارد. جالب آنکه اپلیکیشن تلگرام سال‌هاست از این ویژگی استفاده می‌کند.

ویل کثکارت، رئیس واتس اپ نیز طی گفتگویی با WABetaInfo اظهار داشته است قابلیت پشتیبانی از چند دستگاه ، به احتمال زیاد راه را برای عرضه رسمی این اپلیکیشن روی آیپد هموار می‌کند. نسخه آزمایشی قابلیت جدید تا یک یا دو ماه دیگر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

ویژگی دیگری که قرار است به زودی به واتس اپ اضافه شود، Disappearing Mode است که امکان ناپدید شدن چت‌ها را برای کاربر فراهم می‌آورد. بدین ترتیب دیگر لازم نیست پیام‌های خود را به طور دستی حذف کنید.

ویژگی سوم View Once نام دارد که باعث می‌شود تصاویر و ویدئوهای ارسال شده، بلافاصله پس از مشاهده توسط مخاطب به طور خودکار پاک شوند. این ویژگی در حال حاضر نیز روی اپلیکیشن اسنپ چت وجود دارد.

ارسال نظر