قابلیت کاریابی در تیک تاک به زودی اضافه می‌شود

رسانه کلیک - طبق گزارشات رسمی منتشر شده، افزودن قابلیت کاریابی در تیک تاک یکی از اهداف بزرگ توسعه دهندگان این برنامه چینی بوده که به کاربران امکان پیدا کردن شغل دلخواه خود را می‌دهد. 

قابلیت کاریابی در تیک تاک به زودی اضافه می‌شود

شرکت سازنده پلتفرم تیک تاک قصد دارد تا محیط برنامه‌ خود را گسترش داده و یک ویژگی کاملا جدید به برنامه خود اضافه کند تا از طریق آن کاربران بتوانند در کنار سرگرمی‌های این برنامه، اقدام به پیدا کردن شغل دلخواه خود نیز کنند که این مسئله می‌تواند یک گام بزرگ به جهت کاهش نرخ بیکاری در کشور های مختلف باشد.

البته که این برنامه به اندازه یوتیوب و فیسبوک محبوبیت ندارد اما آمار کاربران فعال آن ۶۸۹ میلیون نفر اعلام شده است. بعلاوه پلتفرم مذکور در سه ماهه اول سال میلادی جاری، رتبه اول پر دانلود‌ترین اپلیکیشن ایالات متحده را به خود اختصاص داده است. درحالی که افرادی که این برنامه‌ را مورد استفاده قرار می‌دهند، سنین مختلفی دارند، اما با توجه به آمار منتشر شده بیشترین کاربران این پلتفرم در بازه سنی ۱۰ تا ۲۹ سال هستند.

گفته می‌شود که قابلیت کاریابی در تیک تاک می‌تواند به قشر جوان کمک کند تا بتوانند از طریق آن شغل مورد نظر خود را پیدا کرده و وظیفه تیک تاک، اتصال شرکت‌ها به کسانی است که به دنبال کار هستند. البته هنوز مشخص نیست که چه زمانی این ویژگی کاربردی در دسترس تمامی کاربران قرار گیرد و در حال حاضر این امکان فقط در جدیدترین نسخه آزمایشی اپلیکیشن افزوده شده است.

درحالی که جزئیات مربوط به این ویژگی فقط به یک گزارش ساده ختم می‌شود، اما از همین ابتدا مشخص است که قابلیت فوق چه تاثیرات مثبتی می‌تواند روی قشر جوان جوامع مختلف داشته باشد. البته طبق گزارش منتشر شده، فرایند کاریابی توسط یک وبسایت جداگانه انجام خواهد شد که وابسته به تیک تاک بوده و در آن لیست کارهای مختلف قرار خواهد گرفت که متقاضیان می‌توانند از طریق آن اقدام به انتخاب آنها کنند.

نکته جالب در مورد این وبسایت جدید کاریابی آن است که تیک تاک به شما لیست کارهایی را نمایش می‌دهد که متناسب با سن شما باشد. همچنین کاربران می‌توانند از طریق پست کردن یک ویدئو رزومه خود را به شرکت مورد نظر خود ارائه کنند. حال باید دید که این حرکت جسورانه چقدر می‌تواند برای افراد کاربردی باشد.

ارسال نظر