قابلیت Q&A و نظرسنجی برای کاربران پریمیوم سرویس Meet گوگل فعال میشود
رسانه کلیک - با توجه به استقبال از برگزاری جلسات به صورت آنلاین در شرایط کرونا، گوگل در آخرین بهروزرسانی سرویس Meet خود دو ویژگی پرسش و پاسخ و نظرسنجی را افزوده است.
با توجه به همهگیری ویروس کرونا و لزوم فاصلهگذاریها این روزها سرویسهای خدمات کنفرانس ویدیویی مانند گوگل Meet در حال فراگیری است از این رو گوگل اقدام به تقویت هرچه بیشتر خدمات سرویس Meet خود کرده است. طبق یک پست در وبلاگ G Suite Updates ، از 8 اکتبر ، سرویس گفتگوی ویدیویی ویژگی های پرسش و پاسخ و نظرسنجی را برای کاربران نسخه پریمیوم خود اضافه میکند.
قابلیت پرسش و پاسخ به افراد میزبان یا مدیران جلسه ویدیویی اجازه میدهد تا به شرکت کنندگان امکان ارسال سوال را بدهند. سایر شرکت کنندگان می توانند به سوالات ارسالی رأی دهند و مدیران جلسه میتوانند انتخاب کنند به کدام سوالات پاسخ دهند. تمام سوالات پس از جلسه به طور خودکار برای میزبان یا مدیر جلسه ارسال می شود. گوگل می گوید این ویژگی برای معلمان میتواند بسیار بااهمیت باشد.
ناظران جلسه میتوانند نظرسنجیهایی را ایجاد کنند که فقط برای سایر ناظران قابل مشاهده باشد تا زمانی که دربارهآنها تصمیمات لازم را بگیرند. وقتی یک نظرسنجی بسته می شود، ناظران نتایج را دریافت میکنند و می توانند آن را با شرکت کنندگان در میان بگذارن. در پایان هر جلسه، به طور خودکار نتایج نظرسنجی به میزبانان ارسال می شود.
ویژگی های جدید از طریق عرضه تدریجی که از 8 اکتبر آغاز می شود، برای کاربران نسخه پریمیوم منتشر خواهد شد، به این معنی که ممکن است دو هفته طول بکشد تا این ویژگیهای جدید در پنل شما نشان داده شوند. پرسش و پاسخ و نظرسنجی فقط برای کسانی که حساب پریمیوم دارند مانند G Suite Essentials ، G Suite Business ، G Suite Enterprise و G Suite Enterprise for Education در دسترس خواهد بود.
نظرها