قطعی اینستاگرام سیل هشتگ‌های instagramdown# را در توییتر به راه انداخت!

بسیاری از ساکنین ایالات متحده و انگلستان با قطعی اینستاگرام و عدم دسترسی کامل به این اپلیکیشن پرطرفدار مواجه شده‌اند و در انتظار رفع این اختلال هستند.

قطعی اینستاگرام سیل هشتگ‌های instagramdown# را در توییتر به راه انداخت!

قطعی اینستاگرام در آمریکا و انگلستان

طبق گزارش‌های متعدد، اپلیکیشن اینستاگرام برای بسیاری از کاربران ایالات متحده از کار افتاده است. عمده کاربران ساکن در نیویورک، لوس‌آنجلس و واشینگتن دی سی از عدم دسترسی به اینستاگرام گله‌مند هستند.

بر اساس وب‌سایت خبری DownDetector، تعداد شکایات مبنی بر قطعی اینستاگرام از حوالی ساعت 4 بعد از ظهر به وقت EST روز دوشنبه افزایش پیدا کرده و تنها به مدت یک ساعت به رقم 6000 رسید.

تقریبا در همین بازه زمانی، حدود 3000 گزارش مشابه از سوی کاربران اینستاگرامی ساکن در انگلستان منتشر شد. ظاهرا عمده قطعی این اپلیکیشن در ظهر لندن رخ داده است.

کاربران تا هنگام رفع مشکلات به وجود آمده به توییتر کوچ کردند و هشتگ instagramdown# را در این پلتفرم انتشار دادند.

برخی افراد نیز پس از انجام هر عملی در اینستاگرام با خطای «بعدا تلاش کنید» (try again later) مواجه شده و پیامی مبنی بر «محدود شدن برخی عملیات در اینستاگرام جهت محافظت از جامعه کاربری» روی نمایشگر آن‌ها ظاهر شده است.

قطعی اینستاگرام

بد نیست بدانید این تعداد از گزارش‌های ارسال‌شده توسط کاربران در عصر روز دوشنبه، تنها کسری از قطعی عمده اینستاگرام در ماه آوریل به حساب می‌آید. میلیون‌ها کاربر اینستاگرام و فیس بوک در ماه آوریل از عدم بارگیری تصاویر یا ایجاد و آپلود پست‌ها گله‌مند بوده‌اند.

هنوز مشخص نشده که قطعی اینستاگرام تا چه زمان در ایالات متحده ادامه دارد و این اپلیکیشن پرطرفدار از چه وقت به طور کامل در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

ارسال نظر