آیا دوباره شاهد قطعی گسترده اینترنت در ایران خواهیم بود؟

رسانه کلیک - بر اساس شنیده ها، اینترنت همراه در برخی از استان های کشور قطع شده است. با توجه به این موضوع، آیا قطعی گسترده اینترنت در ایران دوباره تکرار می شود؟

آیا دوباره شاهد قطعی گسترده اینترنت در ایران خواهیم بود؟

آبان ماه شاهد قطعی اینترنت بین الملل در کشورمان بودیم. قطعی که به علت اعتراضات به افزایش قیمت بنزین رخ داد. در آن زمان اینترنت خانگی و همراه برای مدت طولانی قطع شد. این قطعی ضررهای هنگفتی به شرکت ها و استارتاپ های ایران زد. حال به نظر می رسد دوباره شاهد قطعی اینترنت در برخی استان ها هستیم.

بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی کاربران، اینترنت در برخی استان ها مانند اصفهان، فارس، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، البرز و بخش‌ های غرب استان تهران قطع شده است. در حال حاضر مسئولین چنین موضوعی را تکذیب کرده و خبر از وصل بودن اینترنت در کشور می دهند. در این بین نت بلاکس نیز میزان اتصال اینترنت ایران را مورد بررسی قرار داده و از قطعی 50 درصدی خبر داده است. این احتمال وجود دارد که دوباره شاهد قطعی گسترده اینترنت در ایران باشیم، البته با این تفاوت که مدت زمان آن بسیار کوتاه تر از دفعه قبلی باشد.

ایرانسل در رابطه با اخبار قطعی اینترنت همراه، اطلاعیه زیر را منتشر کرده است:

«پیرو مطالب منتشر شده در فضای مجازی درباره بروز اختلال در دسترسی مشترکان تلفن همراه چند استان، به اطلاع می‌رساند، در حال حاضر خدمات شبکه اینترنت ثابت (TD-LTE) ایرانسل اعم از ترافیک داخلی و بین‌المللی، همچنین خدمات مکالمه و پیامک، در سراسر کشور برقرار است. شبکه اینترنت همراه ایرانسل نیز در حال خدمات‌رسانی به مشترکان است.»

با توجه به گزارش های منتشر شده، آیا اینترنت شما نیز قطع شده است؟ آیا به اینترنت همراه دسترسی ندارید؟ در کدام استان زندگی می کنید و اینترنت شما از چه ساعتی قطع شده است؟ در بخش کامنت ها وضعیت اینترنت خود را اعلام کنید تا ببینیم گفته مسئولین تا چه اندازه صحت دارد.

ارسال نظر