قیمت آیفون 13 چقدر است؟

شرکت اپل به تازگی از جدیدترین پرچمداران خود رونمایی کرده است. با توجه به تنوع بالای آیفون‌های معرفی شده بسیاری از مشتریان این شرکت دچار سردرگمی شده‌اند. اما به راستی قیمت آیفون 13 چقدر است؟ 

قیمت آیفون 13 چقدر است؟

چند روزی می‌شود که غول فناوری آمریکایی از سری آیفون ۱۳ پرده برداری کرده است. حال بسیاری از کاربران قصد خرید آن را داشته اما به علت تنوع بالا در مدل‌های مختلف قیمت آنها را نمی‌دانند. به همین دلیل ما قصد داریم تا اطلاعات کافی را در اختیار شما قرار دهیم.

همانند سال‌های گذشته اپل برای نسل جدید گوشی‌های خود ۲ مدل پایه‌ای با نام‌های آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی با صفحه نمایش‌های ۶.۱ و ۵.۴ اینچ در نظر گرفته است.

قیمت آیفون 13

همانطور که می‌دانید نسخه مینی به عنوان ارزان‌قیمت‌ترین مدل در گوشی‌های معرفی شده به حساب می‌آید و نسخه پرو مکس به عنوان گران‌قیمت‌ترین عضو خانواده آیفون‌ها قرار است کاربران زیادی را مجذوب امکانات فوق‌العاده خود کند.

قیمت آیفون 13 چقدر است؟

اگر شما به دنبال مدل‌های پیشرفته گوشی‌های اپل هستید پیشنهاد ما به شما انتخاب سری پرو این محصولات است. برای مثال آیفون ۱۳ پرو با داشتن صفحه نمایش ۶.۱ اینچ همراه تکنولوژی پروموشن می‌تواند با داشتن قیمتی مناسب نسبت به امکاناتش بهترین انتخاب برای بسیاری از کاربران باشد.

اما قیمت‌ها به چه صورت است؟ بیایید از مدل‌های پرو شروع کنیم. شرکت اپل برای نسخه‌های ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت آیفون ۱۳ پرو به ترتیب قیمت‌های ۹۹۹/۱۰۹۹/۱۲۹۹ دلار را در نظر گرفته است. البته این کمپانی برای کاربرانی که نیاز به حافظه بیشتر دارند نسخه‌ای ویژه با ۱ ترابایت حافظه داخلی و قیمت ۱۴۹۹ دلار تدارک دیده است.

اگر شما به دنبال مدل غول‌پیکر سری جدید آیفون‌های امسال با یک باتری بزرگ هستید بهترین گزینه می‌تواند آیفون ۱۳ پرو مکس باشد. همانند هرسال این گوشی بیشترین قیمت را میان اعضای خانواده خود داشته و اپل برای نسخه‌های ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت به ترتیب برچسب قیمتی ۱۰۹۹/۱۱۹۹/۱۳۹۹ دلاری معین کرده است. البته اگر به دنبال حافظه بیشتر هستید نسخه ۱ ترابایتی با قیمت ۱۵۹۹ دلار در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

قیمت آیفون 13

مدل‌های ارزان آیفون‌های ۲۰۲۱

مسئله قیمت آیفون 13 از آنجایی جذاب می‌شود که اپل دیگر از نسخه ۶۴ گیگابایتی برای گوشی‌های خود استفاده نکرده و نسخه پایه‌ای تمام گوشی‌ها با ۲ برابر حافظه بیشتر قیمت‌های سال گذشته را به دوش می‌کشند.

برهمین اساس شما می‌توانید نسخه‌های ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت آیفون ۱۳ مینی را به ترتیب با قیمت‌های ۶۹۹/۷۹۹/۹۹۹ دلار تهیه کنید.

این درحالی است که برای برادر بزرگ‌تر یعنی آیفون ۱۳ با میزان حافظه مشابه قیمت‌های ۷۹۹/۸۹۹/۱۰۹۹ دلار در نظر گرفته شده است.

با توجه به قیمت‌های اعلام شده در صورت ورود سری آیفون ۱۳ به ایران آیا شما اقدام به خرید آنها خواهید کرد؟ لطفا نظرات خود را پیرامون قیمت آیفون 13 با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

بیشتر بخوانید: قدرت پردازنده A15 آیفون 13 چگونه است؟

ارسال نظر