کاهش قیمت بایننس کوین و اینترنت کامپیوتر برخلاف روند بازار!

رسانه کلیک - 2 ارز دیجیتالی که در 24 ساعت گذشته برخلاف روند بازار عمل کردند و کاهش قیمت داشتند، بایننس کوین و اینترنت کامپیوتر هستند. قیمت بایننس کوین پایین‌تر از 370 دلار مانده است و اینترنت کامپیوتر نیز به ریزش خود ادامه می‌دهد.

کاهش قیمت بایننس کوین و اینترنت کامپیوتر برخلاف روند بازار!

در 24 ساعت گذشته شاهد بی‌ثباتی قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال در بازار بودیم. اکثر توکن‌هایی که در بازار مبادله می‌شوند در این بازه افزایش قیمت را تجربه کردند. درحالی‌که برخی از ارزهای دیجیتال این روند را دنبال می‌کردند، برخی نیز برخلاف بازار حرکت کرده و مقداری از ارزش خود را از دست دادند. برخی از توکن‌ها نیز در تلاش بودند تا با انتظارات فعلی بازار همگام شوند. یکی از این توکن‌ها بایننس کوین با نماد تجاری BNB است.

بایننس کویننمودار تحلیل قیمت بایننس کوین

سکه بومی بازار ارزهای دیجیتال بایننس طی 24 ساعت گذشته چند بار افزایش قیمت داشت. در این مدت قیمت بایننس کوین به 379 دلار هم رسید. واضح است که بایننس کوین تا اولین اصلاح قیمت روند بازار را دنبال می‌کرد.

در اولین اصلاح، قیمت بایننس کوین تا 366 دلار پایین آمد. حتی وقتی سکه‌های دیگر بالاتر از اوج روز گذشته خود قرار گرفتند، این ارز دیجیتال نتوانست به بالاترین قیمت قبلی خود برسد.

عملکرد اخیر بایننس کوین به‌احتمال بیشتر رسیدن قیمت آن به بالای 400 دلار اشاره دارد. برای این ارز دیجیتال مهم است که سطح پشتیبانی 350 دلار را تضمین کند که بتواند مجددا قیمت 400 دلار را تجربه کند.

اینترنت کامپیوترنمودار تحلیل قیمت اینترنت کامپیوتر

اینترنت کامپیوتر با نماد تجاری ICP هنوز موفق نشده است سقوط آزاد خود را متوقف کند. پس از اولین ورود خود به 100 دارایی برتر با قیمت 737 دلار، ارزش آن به طور مرتب در حال کاهش است و هنوز قوی‌ترین پشتیبانی خود را پیدا نکرده است. در 48 ساعت گذشته این سکه به پایین ترین سطح خود رسید و به قیمت 20 دلار مبادله شد.

به‌محض پایان افت قیمت فعلی، اینترنت کامپیوتر ممکن است بالای 50 دلار ثبات پیدا کند. تنها در حالتی قیمت این ارز دیجیتال بالای 50 دلار ثابت خواهد شد که خریداران بازار از حمله به این حمایت حیاتی جلوگیری کنند. در زمان نوشتن این مطلب، حجم معاملات اینترنت کامپیوتر به طور مداوم در حال کاهش است. افزایش معاملات به‌احتمال زیاد با افزایش قیمت همراه خواهد شد و ممکن است این ارز دیجیتال را به 70 دلار برساند.

ارسال نظر