قیمت بیت کوین امروز 6 شهریور 1400

بیت کوین و سایر آلت کوین‌ها روز گذشته شاهد افزایش شدید سطح حمایت خود بودند که نشان می‌دهد معامله‌گران همچنان در حال خرید در قیمت پایین هستند.

قیمت بیت کوین امروز 6 شهریور 1400

قیمت بیت کوین امروز 6 شهریور 1400

سؤالی که چند روزی است فکر فعالان حوزه ارزهای دیجیتال را مشغول کرده است این است که "آیا بیت کوین می‌تواند سطح مقاومت روانی 50،000 دلاری را بشکند و موج خرید جدید را ایجاد کند؟" با تحلیل روند قیمت در چند روز اخیر می‌توان مسیر حرکت آینده این ارز دیجیتال را کمی روشن‌تر کرد.

مقاومت شدید در نزدیکی 50،000 دلار موجب جلب‌توجه معامله‌گران کوتاه‌مدت در 26 آگوست شد. این امر باعث شد که بیت کوین به زیر خط حمایت الگوی صعودی برسد اما فروشندگان نتوانسته‌اند از این حرکت سود ببرند و قیمت را به زیر میانگین‌های متحرک فرو ببرند.

نمودار روزانه قیمت بیت کوین امروز 6 شهریور 1400 نمودار روزانه قیمت بیت کوین

خریداران روز گذشته موفق شدند قیمت را دوباره به مرزهای شکاف برسانند. در صورت تداوم بازگشت، جفت ارز بیت کوین - تتر می‌تواند به‌تدریج به سمت محدوده مقاومت 50،000 الی 50،500 دلار حرکت کند. شکسته شدن این مقاومت و بسته شدن شمع نمودار روزانه بالای این منطقه، نشان‌دهنده ازسرگیری روند صعودی خواهد بود.

سپس این جفت مبادلاتی می‌تواند به خط مقاومت گره برسد که در آن خریداران ممکن است دوباره به‌سختی مقاومت کنند. اگر قیمت پایین‌تر از این سطح مقاومت بیاید، ممکن است روند صعودی این جفت ارز در داخل شکاف ادامه پیدا کند.

رشد به بالای خطوط شکاف نشانه افزایش شتاب است. این امر ممکن است منجر به افزایش قیمت تا 60 هزار دلار شود.

شاخص قدرت نسبی (RSI) در زیر یک الگوی مثلث متقارن شکسته شده است که نشان‌دهنده مزیت نهایی برای فروشندگان است. اگر قیمت از سطح فعلی کاهش یابد و به زیر میانگین‌های متحرک برسد، ممکن است قیمت بیت کوین تا 42،451 دلار نیز کاهش یابد.

اخیرا گزارش شد که شرکت‌‌های سهامی عام و خاص اکنون حدود 8 درصد کل عرضه بیت کوین، یعنی 1.6 میلیون سکه را در اختیار دارند . افزایش مالکیت بیت کوین توسط سازمان‌ها نشان می‌دهد که بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال در حال تثبیت جایگاه خود به‌عنوان دارایی‌هایی قابل‌اعتماد هستند.

ارسال نظر