قیمت بیت کوین به کمینه سه ماهه خود در حدود 43000 دلار رسید

رسانه کلیک - ریزش بیت کوین در روزهای اخیر ادامه داشت و قیمت بیت کوین به کمینه سه ماهه خود به کمتر از 43000 دلار رسید. قیمت‌های کنونی 30 درصد نسبت به بیشینه اخیر 64000 دلاری این رمز ارز کاهش داشته‌اند.

قیمت بیت کوین به کمینه سه ماهه خود در حدود 43000 دلار رسید

قیمت بزرگ‌ترین ارز دیجیتال از نظر ارزش بازار در 24 ساعت گذشته بیش از 10 درصد کاهش داشته و قیمت آن به 43000 دلار رسیده است. این روند نزولی از هفته گذشته که ایلان ماسک (Elon Musk) در توییتر خود اعلام کرد تسلا دیگر بیت کوین را برای خرید خودرو نمی‌پذیرد، ادامه داشته است.

بیت کوین پس از کاهش تا 42141 دلار، در حال حاضر با قیمت 43300 دلار در کوین بیس پرو (Coinbase Pro) مبادله می‌شود. داده‌های گزارش شده توسط کوین گکو (CoinGecko) نشان‌دهنده کاهش قیمت بیت کوین به کمینه سه ماهه خود از اوایل فوریه است.

کاهش قیمت هفته اخیر زمانی رخ داد که ایلان ماسک در توییتر خود اشاره کرد که ممکن است تسلا بخش باقی‌مانده دارایی بیت کوین خود را به فروش برساند. اگرچه وی هفته پیش گفته بود که تسلا دارایی‌های رمز ارزی خود را نگه خواهد داشت.

آخرین واکنش توییتری ماسک پس از افزایش سطح انتقاد از طرف فعالان رمز ارز توییتر، مخصوصا حامیان بیت کوین، بر سر تغییر نظر وی در مورد بیت کوین بود که موجب تعلیق بیت کوین به‌عنوان روش پرداخت برای خودروهای تسلا شد.

در همین حین، نمودار روند قیمتی ارزهای دیجیتال نیز غالبا به رنگ قرمز درآمده که نشان از کاهش قیمت دارد. ۱۰ ارز دیجیتال برتر از نظر ارزش بازار نیز همگی در حال تجربه کاهش قیمت روزانه بیش از 10 درصد هستند.

ارسال نظر