حمایت ایلان ماسک پس از کاهش 7 درصدی قیمت دوج کوین

دوج کوین ممکن است به دلایل زیادی در بازار ارزهای دیجیتال محبوب باشد، اما عملکرد قابل‌تحسین قیمت یکی از آن‌ها نیست. در زمان نگارش این مطلب، این میم کوین 2.8 درصد کاهش قیمت داشته و طی هفته گذشته 7 درصد ریزش داشته است. بااین‌حال، ایلان ماسک هنوز هم از دوج کوین حمایت می‌کند.

حمایت ایلان ماسک پس از کاهش 7 درصدی قیمت دوج کوین

ایلان ماسک علی‌رغم عملکرد ضعیف قیمت از دوج کوین حمایت می‌کند

با اینکه تقاضا برای بسیاری از آلت کوین‌های دیگر در حال افزایش است، به نظر نمی‌رسد عملکرد دوج کوین خوب باشد. حجم معاملات دوج کوین به‌شدت کاهش‌یافته و قیمت آن نیز از اوایل سال ریزش داشته است. دلایل زیادی برای نزول دوج کوین وجود دارد، اما ایلان ماسک، حامی همیشگی دوج کوین، طبق روال معمول خود همچنان از صعود دوج کوین در بازار حمایت می‌کند.

ماسک در توییتر خود میم (لطیفه تصویری) دیگری را در مورد آغاز یک روند صعودی دیگر درج کرد. اگرچه او به طور خاص از دوج کوین نام نبرد، اما تقریبا می‌توان مطمئن بود که منظور او دوج کوین بوده است.

ویلیام کلمنته (William Clemente)، تحلیلگری که خود را حامی دو آتیشه بیت کوین نشان داده است، توییت ماسک را لایک کرده است که به این نکته اشاره دارد که ممکن است او با پیش‌بینی ماسک برای دوج کوین موافق باشد.

پیش‌ازاین، به دنبال حمایت مداوم ماسک از این میم کوین، بیشتر فعالان بازار اطمینان داشتند که تسلط دوج کوین پایدار خواهد بود. بااین‌حال، یک میلیاردر تنها تا حدی می‌تواند به این ارز دیجیتال کمک کند. ایلان ماسک پس از نظرات منفی‌اش در مورد بیت کوین، اعتبار خود را در بازار ارزهای دیجیتال ازدست‌داده است و به نظر می‌رسد که همین مورد در مورد دوج کوین نیز به‌زودی اتفاق بیفتد.

معمولا هر موقع که ایلان ماسک اسمی از دوج کوین می‌بُرد، خرید همگانی شروع می‌شد و قیمت آن رشد بسیار زیادی می‌کرد، اما اخیرا هر بار این اتفاق افتاده است رشد قیمت سریع ازدست‌رفته است و قیمت دوباره ریزش داشته است.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک حمایت خود از تغییرات پیشنهادی دوج کوین را در توییتر اعلام کرد

آینده نامشخص محبوب‌ترین میم کوین

ارز دیجیتال بامزه دوج کوین ممکن است به دلیل نبود فشار خرید کافی برای ایجاد ثبات و رشد در قیمت در طولانی‌مدت زنده نماند. در همین حال، داده‌های جدید Messari نشان می‌دهد که حضور رسانه‌های اجتماعی دوج کوین بر رشد این دارایی تأثیر گذاشته است. مبدأ رشد میم کوین‌هایی که مانند شیبا اینو و سیف مون که شاهد افزایش قیمت قابل‌توجهی بودند، به دوج کوین ارتباط داده شده است.

ارسال نظر